Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه دهمین جشنواره پویانمایی رضوی استان گلستان، امروز (سه شنبه ۲۲ آبان) با معرفی نفرات برگزیده در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از گرگان، دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی استان گلستان ظهر امروز(سه شنبه 22 آبان) با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

 

بر اساس رای و نظر داوران  دیپلم افتخار برای بهترین متحرک سازی با جایزه نقدی 3 میلیون تومانی به آقای رضا مهران‌فرد کارگردان فیلم«من را ببین» تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیپلم افتخار این جشنواره برای بهترین کارگردانی برای فیلم«فرصت دوباره» ابراهیم ساکتی تعلق گرفت و همچنین برزان رستمی در بخش جلوه‌های تصویری ویژه «فیلم بالانس» توانست حائز رتبه شود.

 

عباس عباس وزینی با فیلم «رنگین کمان» جایزه 6 میلیون تومانی و دیپلم افتخار این جشنواره را به خود اختصاص داد و مریم هاشم‌زاده با فیلم«قرار» دیپلم افتخار و جایزه 8 میلیون تومانی این جشنواره را کسب کرد و در این بخش هیئت داوران با دیپلم افتخار و جایزه نقدی 10 میلیون تومانی به وریا نیک منش از این فرد برگزیده تجلیل کردند.

 

همچنین در  بخش فیلم این جشنواره، حسن اسدی از دیگر برگزیده‌های این جشنواره بود و در بخش فیلمنامه دهمین جشنواره پویانمایی نیز سونیا سعادتفر، احسان مرادی، محسن باقری‌دستگردی، علی عزیزی برگزیده‌های این جشنواره از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان شبستان یزد شیراز افتتاح پروژه اجلاس جهانی گردشگری توان دفاعی تحریم ایران خوزستان جشنواره پویانمایی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴