Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از کاربران فضای مجازی با تمسخر و طعنه به ادعای رژیم اشغالگر قدس مبنی بر عدم نفوذ گنبد آهنین واکنش‌های متفاوتی در صفحات توئیتر خود منتشر کردند. به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به خان‌یونس، شامگاه دوشنبه شهرک‌های حومه نوار غزه را هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این حملات راکتی نیرو‌های مقاومت یک دستگاه اتوبوس شهرک‌نشینان در نزدیکی نوار غزه را هدف قرار دادند و آژیر خطر در شهرک‌های اطراف غزه به صدا درآمد که ۱۰ نفر از شهرک‌نشینان در این حملات موشکی فلسطینیان زخمی شده و وضعیت جسمانی یکی از آن‌ها وخیم است.

نیرو‌های مقاومت فلسطین موفق شدند بیش از ۴۷۰ موشک از سمت نوارغزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کنند.

رسانه‌های این رژیم اذعان کردند که سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» همچنان ناکارآمد بوده و توانسته تنها ۱۰۰ موشک از میان ۴۷۰ موشک شلیک شده به سمت اراضی اشغالی را رهگیری کند.

این در حالی است که حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوارغزه ادامه دارد و در جریان آن تاکنون چندین فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بسیاری از کاربران فضای مجازی با تمسخر و طعنه به ادعای رژیم اشغالگر قدس مبنی بر عدم نفوذ گنبد آهنین واکنش‌های متفاوتی در صفحات توئیتر خود منتشر کردند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

کاربر اورانیوم در واکنش به شلیک راکت‌های نیرو‌های مقاومت فلسطین نوشت: اولین پاسخ به حملات رژیم غاصب به غزه، موشکی که از گنبد آهنین سوراخ اسرائیل رد شد و یک ماشین از سربازان اسرائیلی رو به جهنم فرستاد
#زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها #گنبد-پوشالی   کاربر سیدمرتضی نیز در توئیتی اینگونه واکنش نشان داد: مثل اینکه اسرائیلی‌ها چند وقت یکبار برنامه دارن به دنیا ثابت کنند آمریکا به جای گنبد آهنی #گنبد-پوشالی قالب کرده بهشون
#زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها   «میم چه» از دیگر فعالین توئیتر در صفحه خود نوشت: با این وضعیت گنبد آهنین دیگه ما لازم نیست از سجیل و عماد برای نابودی اسرائیل استفاده کنیم. چندتا راکت و خمپاره کار رو تموم میکنه
#زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها #گنبدپوشالی   رونر نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: گنبد آهنینشون پوشالی از آب دراومده
غزه کلی موشک رو سرشون هوار کرده
فرمانده‌های نظامیشون به هلاکت رسیدن
مردمشون به پناهگاه‌ها خزیدن
همش به درک
مپخ واسه دنیا مهمه که اینا با فلسطینیا چکار میکنن؟
تا باشه از این خبرا
#زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها #گنبدپوشالی   محمدصدرات با اشاره به رابطه ایران و اسرائیل در دوران پهلوی نوشت: زمان پهلوی اسرائیلی‌ها اینقدر پررو بودن که به حکومت ایران دستور و آموزش‌های امنیتی میدادن اما الان به برکت انقلاب اسلامی کار #زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها به جایی رسیده که جلوی یه گروه فلسطینی کم میارن و #گنبد پوشالی شون ضایع میشه
این یعنی تحقق نابودی اسرائیل   ژان والژان از کاربران فعال توئیتر واکنش خود را اینگونه نشان داد: خواستن گنبد مسجدالاقصی را نابود کنند، گنبد آهنین خودشون تخریب شد!
ومکروا ومکر الله والله خیر الماکرین
#گنبدپوشالی #زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها   کاربر «چشم به راه» نیز با توئیتی اینگونه رژیم صهیونیستی را مورد خطاب قرار داد: سوال یک اسرائیلی از یک ایرانی
چرا شما زبان اسرائیلی بلد نیستید؟
چون زبون حیوونا به کارمون نمیاد
#گنبدپوشالی #زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها   محمد بینایی نیز با اشاره به جمله معروف رهبر معظم انقلاب نوشت: از وقتی که رهبری گفت اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اسرائیل دیگه اون اسرائیل سابق نشد!
#گنبدپوشالی #زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها   کاربر «آدم ابن حوا» نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: انصافا صدای لذت بخش‌تر و دل‌نشین‌تر از صدای استرس و آژیر احساس خطر تروریستای اسرائیل سراغ دارید؟   علی قلهکی از کاربران توئیتر با انتشار تصویری از پرتاب راکت، واکنش متفاوتی داشت: حضرت زهرا (س) بیشتر از شلیک پر تعداد راکت از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست، خشنود می‌شوند یا برگزاری دهه محسنیه؟  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گزارش توئیتری پرتاب موشک به اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس و خروج نظامیان اسرائیلی از غزه را نمی پذیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» درباره مذاکرات غیرمستقیم مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت که طرف اسرائیلی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود که به واسطه‌ها ارائه داده بود، تغییراتی ایجاد کند.

وی درباره تغییرات ایجاد شده گفت که رژیم صهیونیستی زمانی این تغییرات را انجام داد که حماس و مقاومت را در پیشنهاد اخیرش مطلق و قاطع دید.

این رهبر حماس افزود: اسرائیلی‌ها در حال حاضر مدام در حال تماس با برادران مصری هستند تا به پیشنهادی برسند تا حماس و مقاومت بتواند آن را قبول کند.

وی در ادامه گفت که جنبش حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهادی را که شامل آتش‌بس و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

در همین ارتباط رسانه ها گزارش دادند که عباس کامل، رئیس دستگاه اطلاعات مصر امروز به فلسطین اشغالی سفر می کند و قرار است با مقامات صهیونیستی برای احیای مذاکرات بر سر مبادله اسرا دیدار ‌و گفت‌وگو کند.

203 روز از جنگ در غزه می‌گذرد و طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، 34305 نفر به شهادت رسیده و 77293 تن دیگر زخمی شده‌اند، پیکر هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مدفون است. از بامداد امروز نیز نیروی هوایی و توپخانه ارتش اشغالگر مناطق مختلف از شمال تا جنوب باریکه غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

از سوی دیگر مقامات رژیم تل‌آویو همچنان از قریب‌الوقوع بودن یورش زمینی به رفح سخن می‌گویند.

در سطوح سیاسی نیز شبکه 12 اسرائیل گزارش داد که کابینه جنگ و شورای وزیران این رژیم به زودی در خصوص ادامه مذاکرات یا آغاز یورش به رفح تصمیم‌گیری خواهند کرد.

طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگحماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید