Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله استان مرکزی گفت: تامین دارو و درمان بیماران نیازمند از اولویت های کاری این نهاد در استان مرکزی است.

قنبر موسی نژاد با اشاره به اهمیت فعالیت های کمیته امداد در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تامین نیازهای اساسی از قبیل تامین دارو و درمان بیماران نیازمند، مسکن،‌ پوشاک، تغذیه، پرداخت کمک موردی به منظور حل مشکلات مددجویان و پرداخت وام های ضروری از مهمترین اولویت های این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از همدلی و همراهی مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی در دستگیری از نیازمندان بیان کرد: این همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران سبب یاری هر چه بیشتر به این عزیزان شده است.

 

موسی نژاد با توجه به افراد تحت پوشش این نهاد خاطر نشان کرد: توانمند سازی مددجویان و رساندن خانواده های تحت پوشش به خودکفایی از دیگر اولویت های است که همواره بر آن تاکید شده است.

 

وی همچنین به جمع آوری بیش از 8 میلیارد تومان زکات در استان مرکزی طی 7 ماهه نخست سال جاری خبر داد و ادامه داد: این میزان زکات در ۷ماهه نخست سال جاری توسط زکات پردازان پرداخت شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله استان مرکزی با بیان اینکه زکات واجب شرعی و تکلیف الهی است، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود تاکید فراوانی در زمینه توسعه زکات داشتند و این مهم به عنوان تکلیف شرعی و قانونی در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله استان مرکزی گفت :  برای کمک به تامین دارو و هزینه های معیشتی دو هزار بیمار نیازمند و صعب العلاج نیازمند همکاری و مشارکت خیران هستیم.

 

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به نقاط محروم افزود : افزایش ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار، پذیرش بیشتر مددجویان وافزایش اعتبارات مناطق محروم از سیاست‌های کمیته امداد در استان است.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان شبستان یزد اردبیل شیراز اجلاس جهانی گردشگری افتتاح پروژه کانون های مساجد اسحاق جهانگیری هفته کتاب و کتابخوانی بیرجند دارو و درمان حمایت از محرومان کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟