Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرمربی و مدیر فنی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: سرمربی تیم ملی باید پس از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی معرفی می شد.

«منصور برزگر» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سووال که آیا برای انتخاب غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی با اعضا شورای فنی جلسه ای برگزار شد، یا خیر؟ افزود: جلسه ای برگزار نشد و البته در این خصوص با من صحبت هایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون برای تعیین تکلیف تیم ملی این انتخاب را انجام داد در حالی که بهتر بود ابتدا تکلیف رییس فدراسیون مشخص شود.
وی اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات رییس آینده می تواند در خصوص سرمربی تیم ملی تصمیم نهایی را بگیرد.
دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان سال 1973 در خصوص انتقاداتی که نسبت به عملکرد رسول خادم انجام می شود، گفت: عملکرد رییس فدراسیون و یا یک سرمربی را نباید در یک یا دو سال خلاصه کرد. بلکه باید عملکرد خادم طی 6سال گذشته و دو دوره بازی های المپیک در همه رده های سنی و سپس بزرگسالان بررسی شود.
وی با اشاره به حضور رسول خادم از بازی های المپیک 2012 لندن به عنوان سرمربی تیم ملی یادآور شد: بعد از المپیک او سکاندار فدراسیون کشتی نیز شد که با تیم بزرگسالان عناوین خوبی همچون قهرمانی جهان را نیز کسب کرد و نباید این موفقیت ها نادیده گرفته شود. ضمن آنکه در رده های مختلف سنی، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در پیکارهای جهانی جزو تیم های برتر بودند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در چهار دوره بازی های المپیک یادآور شد: امیدوارم که رییس بعدی فدراسیون از خانواده کشتی باشد و بهتر است با گروهی از کارشناسان نقاط ضعف و قوت کشتی را به صورت جدی مورد کنکاش قرار دهند. اگر رییس جدید فدراسیون برای کسب تجربه و در پی تغییر و تحول آمده باشد، دوباره به اول خط بازخواهیم گشت.
دارنده مدال نقره وزن 74 کیلوگرم بازی های المپیک 1976 مونترال کانادا، ادامه داد: کشتی ایران قدمتی طولانی دارد که تجربیات زیادی در آن نهفته شده و می توان با بررسی سال هایی که موفق بودیم و دورانی که عملکرد خوبی نداشتیم، برای دوره جدید برنامه ریزی کرد.
وی با تاکید بر اینکه همه باید از رییس بعدی فدراسیون حمایت کنند خاطر نشان کرد: برخی مخالفان و منتقدان متاسفانه هر چه دلشان می خواهد می نویسند در حالی که باید برای موفقیت از رییس فدراسیون حمایت کرد.
برزگر با اشاره به اینکه از شورای فنی تیم های ملی استعفا کرده است گفت: هر زمانی که به نظر مشورتی او نیاز داشته باشند در خدمت کشتی خواهد بود.
«غلامرضا محمدی» روز گذشته با نظر حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران انتخاب شد.
ورزشی**1067**9118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي سرمربي برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است