Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@23:38:33 GMT

قیمت بلیت باغ پرندگان چند است !؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۵۹۱

رکنا: اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش قیمت بلیت باغ پرندگان موافقت کردند.

به گزارش رکنا، امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی افزایش قیمت بهای بلیت باغ پرندگان روی میز بررسی قرار گرفت و محسن هاشمی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ تاکنون بهای بلیت بازدید از باغ پرندگان افزایش نیافته است، گفت‌: حالا شهرداری تهران لایحه‌ای را بابت افزایش بهای باغ پرندگان به شورای اسلامی شهر تهران ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدراعظم نوری در جریان بررسی این لایحه با اشاره به اینکه مجموعه‌هایی همچون باغ پرندگان باید به سمت خودگردان کردن بروند، گفت‌: پیشنهاد می‌کنیم نرخ بازدید از فاز اول و دوم باغ پرندگان به ۲۳ هزار تومان افزایش یابد.

همچنین مجید فراهانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مخاطبان اصلی باغ پرندگان هستند و از این باغ به عنوان محل اردوهایشان استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌شود در اردوهایی که ۱۰۰ نفره هستند تخصیص ۵۰ درصدی برای آنها در نظر بگیریم.

وی گفت‌: دانش‌آموزان در گذشته و برای بازدید از فاز اول تنها ۴۰۰۰ تومان پرداخت می‌کردند و با تخفیف ۵۰ درصدی که وجود داشت فقط ۲۰۰۰ تومان پرداخت برای بلیت خود پرداخت می‌کردند.

فراهانی با اشاره به اینکه ایامی که باغ پرندگان بازدید کننده ندارد می‌توانیم این تخفیف‌ها را به دانش‌آموزان بدهیم، بیان‌ کرد: می‌توانیم حتی تخصیص ۷۵ درصدی بلیت باغ پرندگان را داشته باشیم. یعنی پیشنهاد مشخص بنده این است که نرخ تخفیف مدارس از ۵۰ به ۷۵ درصد افزایش یابد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیشنهاد فراهانی در ارائه تخفیف ۷۵ درصدی بازدید دانش‌آموزان در ایام غیر پیک به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید و همچنین با رأی اکثریت شورای اسلامی شهر تهران نرخ بلیت بازدید از فاز یک و دو باغ پرندگان به ۲۳ هزار تومان افزایش یافت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ناگفته های دردناک مردی زلزله زده که عکسش جهانی شد! + تصاویر پیرمرد 50 ساله همسر دوم و پنهانی اش را در خیابان کشت! ابر قهرمان‌ سینما درگذشت + عکس دستگیری 3 جوان نیشابوری در حمله خونین به 2 روحانی! نوزاد زنده را در سطل آشغال رها کردند +عکس نقشه شرم آور پیرمرد بازنشسته برای تکنسین های اورژانس+عکس خانه چند سلبریتی هالیوودی در آتش سوخت ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه افزایش قیمت پرندگان شورای اسلامی شهر تهران ساعت قیمت بلیت بلیت عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم زن پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است

به گزارش قدس آنلاین، عباس مسعودی؛ عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا در داخل کشور تحت تاثیر دو مؤلفه قیمت اونس جهانی و نرخ ارز بازار آزاد در داخل کشور تغییر می‌کند. در حال حاضر علاوه بر این دو مولفه، آن چیزی که قیمت طلا را تکان می‌دهد اخبار سیاسی امنیتی و مسائل مرتبط با تنش‌های منطقه است.

وی عنوان کرد: زمانی که ایران در پاسخ به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در دمشق، عملیات وعده صادق را انجام داد، بسیاری فکر می‌کردند که نرخ ارز و طلا افزایش شدیدی می‌یابد، اما در عمل دیدیم که نه تنها نرخ ارز و طلا افزایش نیافت، بلکه روند قیمتی در حال حاضر نزولی است.

این کارشناس بازار طلا تصریح کرد: با توجه به اینکه فضای جهانی مقداری متشنج شده است، سخت می‌توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد.

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: عده‌ای معتقدند که احتمال تشدید تنش‌های سیاسی و نظامی وجود دارد، در نتیجه این گروه افزایش نرخ ارز و طلا را متصور هستند، اما عده‌ کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران‌ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی می‌بینند.

وی عنوان کرد: به صورت مقطعی بازار ارز و طلا تحت تاثیر هیجانات و عوامل روانی قرار گرفته و اگر هیجانات و عوامل روانی فروکش کند، مسلماً شاهد کاهش نرخ ارز و طلا در کشور خواهیم بود.

مسعودی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از هیجانات کاذب است زیرا که شاخص‌های اقتصادی خبر از بهبود شرایط اقتصاد کشور و افزایش درآمدهای ارزی کشور می‌دهند، اما هیجانات و عوامل روانی عکس این موضوع را برقرار می‌کند.

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه هیجانات مقطعی هستند، بعد از فروکش هیجانات التهابات قیمتی فروکش می‌کند و نرخ ارز و طلا به قیمت شاخص‌های واقعی اقتصادی باز می‌گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت