Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@13:00:20 GMT

تغییر نام بعضی از معابر شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۶۴۱

 در یکصدمین جلسه علنی شورای شهر تهران، محمدجواد حق‌شناس در خصوص تغییر نام بعضی از معابر شهر تهران اظهار داشت: تغییر نام معابر به دلیل اینکه در ماه‌های اخیر طرح‌ها و لوایح فوریت‌دار وجود داشت و بعد بحث انتخاب شهردار را داشتیم، بنابراین بررسی این موضوع ۶ بار به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: در منطقه ۲ تهران پلی واقع در بوستان نهج‌البلاغه به پل آسمان نامگذاری شد، در منطقه ۳ تهران خیابان سهیل براساس پیشنهاد انجمن جامعه‌شناسی به نام استاد قانعی راد نامگذاری شد و در بلوار آفریقا منطقه امانیه، خیابان گلستان به نام هنرمند سرشناس کارگردان مشهور، مرحوم همایون شهنواز نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: خیابان زیتون نیز به نام شهید جعفرزاده نامگذاری شده است و میدانی بی‌نام در منطقه ۱۵ محدوده ابومسلم نیز به نام شهید مهدی بیدی نامگذاری شد. 

در ادامه زهرا صدراعظم نوری با تغییر نام زیتون به نام شهید جعفرزاده مخالفت کرد، ولی با توضیحاتی که حق‌شناس در خصوص اینکه خانواده آن شهید در آن کوچه زندگی می‌کند و نمی‌توان جای دیگری را به جای این شهید بگذاریم، بنابراین موافقت کرد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر شهر تهران زهرا خانواده جامعه جلسه علنی خانواده شورای شهر تهران شهر تهران حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران