Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:18:00 GMT

۱۵۰۰ حلقه چاه کشاورزی جویبار بدون پروانه است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۶۶۴

۱۵۰۰ حلقه چاه کشاورزی جویبار بدون پروانه است

به گزارش خبرنگار مهر ، هادی نیک اختر بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در شهرستان جویبار شش هزارو ۳۴۴ حلقه چاه کشاورزی وجود دارد، گفت: آمارها در زمینه تعداد حلقه چاه های فاقد پروانه  دقیق نیست ، ولی بر اساس آخرین بررسی های صورت گرفته بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ حلقه چاه فاقد پروانه در سطح شهرستان جویبار وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: چاههایی که از بعد سال۸۵ حفر شده وفاقد پروانه اند،  در حال بررسی بوده که هر چه سرعتر اقدامات لازم برای مجوز دار شدن این چاهها انجام گیرد.

مدیر آب منطقه ای جویبار ، قائمشهر و سوادکوه با اشاره به اینکه طبق دستور العمل صادر شده به چاههای فاقد پروانه سوخت تعلق نمی گیرد ، اظهار داشت: اطلاع رسانی های لازم به بخشداری و شوراها انجام شده که کشاورزان با ارائه مدارک مورد نیاز به شرکت آب منطقه ای و بررسی آن در کمیسیون مربوطه تا قبل از سال زراعی پروانه چاه آنان صادر شود.

نیک اختر تصریح کرد: در سال جدید زراعی به کشاورزانی که پرونده آنان در حال بررسی بوده ، به شرکت توزیع نفت اعلام شده دادن سوخت کشاورزی به این افراد نیز بلا مانع است.

کد خبر 4457405

منبع: مهر

کلیدواژه: جویبار چاه غیرمجاز منابع آبی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه تبریز شیراز اربعین حسینی سنندج یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

کد خبر 6087128 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ۳۵۹ دشت کشور در چالش بحران فرونشست | حفر ۱۱۷هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته