Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف ۳ کیلو طلای خارجی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال و دستگیری دو متهم خبر داد. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار داشت: در پی خبر واصله از اداره کل اطلاعات استان قم مبنی بر عبور یک دستگاه نیسان جوک حامل کالای قاچاق از محور مواصلاتی استان قم به مقصد تهران و تعقیب آن توسط عوامل اداره کل اطلاعات استان اصفهان و نیاز به همکاری پلیس آگاهی برای متوقف کردن خودرو، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپس با هماهنگی مقام قضایی استان مأموران این پلیس به محل‌های موردنظر اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ادامه خودرو مذکور شناسایی، توقیف و در بررسی از آن 3 کیلو و 63 گرم طلاجات خارجی به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد.

کرمی عنوان کرد: با دستگیری راننده و سرنشین خودرو، متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی بروجرد به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک های شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور یافتند و ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

دستگیری کلاهبردار سکه های تقلبی در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز گفت:در پی مراجعه شهروندان به ماموران پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که متهم به کلاهبرداری معترف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فریب افراد فرصت طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه های قدیمی، باستانی و اشیای قدیمی نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بافق
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت