Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@22:30:17 GMT

تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۷۶۴

تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز

رکنا: دو دختر دانشجو توسط مردی معتاد مورد تجاوز قرار گرفتند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی 49 ساله در میسوری به اتهام آدم ربایی و تجاوز Rape به دو دختر دانشجوی مسیحی دستگیر شد.

متهم، رابرت هایاسلاپ دو دختر را که دانشجوی هنر Art یکی از دانشگاه های میسوری بودند پس از اتمام کلاس در یکی از خیابان های این کشور دزدید و بعد مورد آزار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تحقیقات پلیس، متهم در بازجویی ها اعتراف کرد که پس از مصرف متامفتامین این جنایت Crime را مرتکب شد و بعد از این که اثرات مواد از بدنش خارج شد قربانیان را در خیابان رها کرد.

از چگونگی دستگیری متهم اطلاعاتی منتشر نشده است و رابرت هایاسلاپ بدون قرار وثیقه در زندان Prison است تا زمان اولین جلسه دادگاهش به زودی اعلام شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ناگفته های دردناک مردی زلزله زده که عکسش جهانی شد! + تصاویر ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت خبرهای جدید از خدمت سربازی! مرد بیکار خانواده اش را با روغن داغ کرد! حکم زندان برای رپر کودک آزار +عکس نقشه شرم آور پیرمرد بازنشسته برای تکنسین های اورژانس+عکس ابر قهرمان‌ سینما درگذشت + عکس 2 مالخر ماموران پلیس را به لانه موش های خلافکار مشهد بردند + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه تجاوز Rape هنر Art جنایت Crime زندان Prison اخبار حوادث تجاوز عکس دختر دانشجو در خیابان هنر عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم زن پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!