Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@05:01:02 GMT

تازه ترین تصاویر از آتش سوزی مرگبار کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۸۱۲

تازه ترین تصاویر از آتش سوزی مرگبار کالیفرنیا

‍‍‍‍‍‍

شمار قربانیان آتش سوزی در مناطق جنگلی شمال کالیفرنیا به ۴۴ نفر افزایش یافت. این آتش سوزی مرگبارترین حادثه از نوع خود در تاریخ ایالت غربی آمریکا محسوب می شود

وری هونیا، رئیس پلیس شهر بوت روز دوشنبه با تایید افزایش شمار قربانیان این آتش سوزی تاکید کرد: «بقایای اجساد سیزده فرد دیگر به تازگی کشف شده که این سبب می شود تعداد کشته شدگان حادثه به۴۴ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

آقای هونیا که در یک کنفرانس خبری سخن می گفت این حادثه را مرگبارترین آتش سوزی جنگل در تاریخ ایالت کالیفرنیا معرفی کرد و بدین ترتیب اشتباه پیشین خود را در توصیف این حادثه به عنوان مرگبارترین آتش سوزی جنگلی تاریخ آمریکا اصلاح کرد.

شمار قربانیان آتش سوزی در مناطق جنگلی شمال کالیفرنیا به ۴۴ نفر افزایش یافت. این آتش سوزی بدین ترتیب مرگبارترین حادثه از نوع خود در تاریخ ایالت غربی آمریکا محسوب می شود.

وری هونیا، رئیس پلیس شهر بوت روز دوشنبه با تایید افزایش شمار قربانیان این آتش سوزی تاکید کرد: «بقایای اجساد سیزده فرد دیگر به تازگی کشف شده که این سبب می شود تعداد کشته شدگان حادثه به۴۴ نفر برسد.»

آقای هونیا که در یک کنفرانس خبری سخن می گفت این حادثه را مرگبارترین آتش سوزی جنگل در تاریخ ایالت کالیفرنیا معرفی کرد و بدین ترتیب اشتباه پیشین خود را در توصیف این حادثه به عنوان مرگبارترین آتش سوزی جنگلی تاریخ آمریکا اصلاح کرد.

 

این آمار بسیاری از ساکنان قدیمی منطقه را به یاد آتش سوزی سال ۱۹۳۳ انداخت که با به جای گذاشتن ۲۹ کشته در منطقه لس آنجلس فجیع ترین سانحه طبیعی ایالت کالیفرنیا از این حیث نام گرفته بود.

آتش سوزی مناطق جنگلی در شمال و دامنه رشته کوه های نوادا در شرق ایالت کالیفرنا که از آن به عنوان «کمپ آتش» نام برده می شود تاکنون بیش از سیصد هزار تن از ساکنان مناطق جنوبی و شمالی این ایالت را مجبور به ترک خانه و کاشانه و نیز منطقه سکونت خود کرده است.

هزاران مامور آتش نشانی تا روز دوشنبه همچنان در حال تلاش برای مهار آتش بودند. آتش نشانان و نیروهای امدادی بیشترین نیروی خود را برای حفاظت از ساختمان های در معرض تهدید آتش صرف می کنند.

بر اساس آخرین گزارش ها وسعت آتش به حدی است که مهار آن در کوتاه مدت بسیار غیر محتمل به نظر می رسد. دمای بیست درجه و وزش باد های شدید مسئولان و نهاد های امداد رسانی را نسبت به شعله ور تر شدن گسترش یافتن بیشتر دامنه آتش سازی نگران کرده است.

به گفته مقامات محلی بیش از چهار هزار و پانصد هکتار از اراضی جنگلی شمال این ایالت همچنن در آتش می سوزند و از سرنوشت بیش از دویست تن از ساکنان هنوز خبری در دست نیست.

 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده