Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:02:44 GMT

جشن های بهار مهربانی موجب نشاط اجتماعی می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۸۲۰

جشن های بهار مهربانی موجب نشاط اجتماعی می شود

بوشهر- ایرنا- معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشن های بهار مهربانی در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس جمهوری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید در جامعه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، آنیتا مظفری روز سه شنبه در نشست هماهنگی هماهنگی جشن های بهار مهربانی افزود: در شرایطی که القای ناامیدی توسط دشمنان انقلاب و نظام درجامعه رو به افزونی است برگزاری این این جشن ها و آیین هایی در افزایش امید به آینده در کشور موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: جشن های بهارمهربانی همزمان با ربیع الاول و ولادت پیامر اکرم (ص) (از 29 تا 4 آذر) با همکاری همه دستگاه های اجرایی در مراکز استان ها، شهرها و روستاها که داوطلب برگزار می شود.
مظفری، مهمترین رویکرد جشن های بهار مهربانی را بهره گیری از مناسبت دینی برای ترویج شادی، توسعه نشاط با مشارکت خانواده ها و سازمان های مردم نهاد و تحکیم وحدت میان جامعه با مشارکت قشرها و گروه های گوناگون مردمی عنوان کرد.
وی بیان کرد: جشن بهار مهربانی هر شب باید در چند محل مشخص در سطح پیاده روها و گذرگاه هایی که بتواند برای مردم جنبه تفریحی داشته باشد، برگزار می شود.
مظفری افزود: طراحی جشن از نظر محتوایی با استفاده از ظرفیت ورزش های محلی و آئینی، سینمای سیار، نمایش خیابانی، موسیقی اقوام، برنامه های مذهبی، هنرهای سنتی، تجسمی و جشنواره غذا با حضور گروه های مختلف هنری، ورزش های محلی و آیینی، بازارچه های هنر و صنایع دستی، غرفه های محصولات فرهنگی برگزار شود.
وی تاکید کرد: طراحی برنامه ها به صورت میدانی و گذری و به صورت خانواده محور با همکاری انجمن های هنری، دانشجویان هنر، موسسه های فرهنگی هنری، گروه های ورزشی های محلی و آیینی باشد و از برگزاری برنامه های کلیشه ای خودداری شود.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي بهار مهرباني هفته وحدت بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • سفیر مهربانی