Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی قدوسی با بیان اینکه ایجاد همگرایی در کشور در بخش حمایت ها از اهداف همگراست، گفت: بنیاد بازی های رایانه ای در نظر دارد شرکت ها را با حمایت ذره ذره ارتقا دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «حسن کریمی قدوسی» امروز (سه شنبه 22 آبان )در نشست رونمایی از ساختار حمایت همگرا که در سالن جلسات بنیاد بازی های رایانه ای برگزار شد، گفت: بنیاد بازی های رایانه ای از این به بعد تمام حمایت های خود را در قالب ساختار همگرا انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساختار در بدو شروع به کار ممکن است تغییری در ساختارهایش ایجاد شود. بنیاد بازی های رایانه ای دنبال شفاف کردن حمایت ها و شایسته سالار کردن حمایت هایش است. بنیاد در نظر دارد با حمایت های خود از شرکت ها آنها را ذره ذره به درجات بالا ارتقا دهد.

 

مدیرعامل بنیاد بازی های رایانه ای خاطرنشان کرد: ما تاکنون نمی دانستیم حمایت هایمان از شرکت ها به کجا منتهی می شود. حمایت های بنیاد بازی های رایانه ای تاکنون محصول محور بوده اما از این به بعد حمایت ها تیم محور می شود. هدف ما بهتر کردن تیم ها و شرکت هاست. همگرا دنبال همگرایی در کشور در بخش حمایت هاست. از این به بعد سازمان ها در حمایت هایی که از بازی سازان انجام می دهند از ظرفیت همگرا استفاده می کنند.

 

کریمی قدوسی با بیان اینکه تاکنون در بخش حمایت از بازی سازان همگرایی وجود داشت، عنوان کرد: سازمان هایی که از شرکت های بازی سازی حمایت می کردند نمی دانستند آن شرکت حمایت های دیگری دریافت کرده یا خیر، بر این اساس ممکن بود یک شرکت از چند ارگان حمایت گرفته باشد. از این به بعد حمایت ها در قالب همگرا از شرکت ها صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: این سقف حمایتی وجود دارد که در آیین نامه همگرا لحاظ شده است. حمایت هایی هست که از شرکت ها بابت انجام کار خاصی صورت می گیرد مثل اجاره محل و یا تجهیزات و خرید سرور. علاوه بر این به شرکت ها رتبه داده می شود و هر رتبه یک سقف حمایتی دارد. ریز این حمایت ها و میزان آنها در آیین نامه همگرا آمده است.

 

مدیرعامل بنیاد بازی های رایانه ای با بیان اینکه حمایت های بنیاد بلاعوض است، اظهار داشت: در قبال حمایت هایی که از بازی سازان و شرکت ها می کنیم چیزی نمی خواهیم و توقع و انتظاری نیز نداریم حتی نگاه نمی کنیم که شرکت این میزان حمایت را می خواهد صرف چه بازی ای کند زیرا حمایت ما محصول محور نیست، تیم محور است از طرفی قبلا شرکت را سنجیدیم و برای همین از آن حمایت می کنیم. با طرح همگرا شرکت ها و تیم ها سعی می کنند رتبه و درجه خود را بالا ببرند تا بتوانند حمایت بیشتری بگیرند. اگر رتبه شرکت مانند سال قبل باشد ممکن است حمایت او حذف شود.

 

کریمی قدوسی بیان کرد: ما همکاران آموزشی نیز داریم که برای حضور بازی سازان در دوره های آموزشی تخفیف قایل می شوند. بخشی از این هزینه ها را بنیاد بازی های رایانه ای تقبل می کند. برای امسال برای طرح همگرا یک میلیارد تومان از بودجه خود را کنار گذاشتیم و درصددیم آن را به دو میلیارد تومان برسانیم. علاوه بر این آنچه از عوارض بازی ها کسر می شود از این به بعد صرف طرح همگرا می شود.

 

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان گیاهان دارویی توان دفاعی تحریم چهلمین اجلاس گردشگری وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف ظریف کاهش ولادت مدیرعامل بنیاد بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان