Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:14:33 GMT

تأکید استاندار برای تأمین ۱۶ هزار کلاس درس در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۸۴۶

تأکید استاندار برای تأمین ۱۶ هزار کلاس درس در تهران

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از تأکید استاندار تهران به فرمانداران برای تأمین ۱۶ هزار کلاس درس در پایتخت خبر داد. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ اجتماعی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، علی شهری در خصوص تلاش برای تأمین حداکثری کلاس‌های درس در استان تهران، اظهار داشت: جلسه تأمین فضاهای آموزشی و پرورشی در سطح استان تهران به ریاست مهندس مقیمی استاندار پایتخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه‌ که با عنوان تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز تهران تشکیل شد، تمام فرمانداران استان تهران و مسئولان استانی به همراه مدیران کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستانهای استان تهران نیز حضور داشتند.

شهری با اشاره به دستور استاندار تهران برای تأمین فضاهای آموزشی، خاطرنشان کرد: استاندار تهران در جلسه مذکور به فرمانداران تأکید کرد برای تأمین 16 هزار کلاس درس مورد نیاز استان تهران و حذف مدارس دو شیفته و متراکم، از منابع شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، موسسات مالی و اقتصادی و کارخانجات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین استاندار تهران به معاونت هماهنگی امور عمرانی مأموریت داد تا بخش قابل توجهی از منابع مورد نیاز را از محل تبدیل به احسن املاک مازاد آموزش و پرورش در مناطق مختلف تأمین نمایند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: بر همین اساس، میزان تعهدات هر یک از فرمانداران استان تهران برای کمک به تأمین 16 هزار کلاس درس نیز مشخص شد.

به گفته علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، وضعیت فضاهای آموزشی استان تهران در قیاس با سایر استانها مطلوب نیست و تهران علی رغم آنچه تصور می‌شود، جزء کم برخوردارترین استانهای کشور در خصوص فضاهای آموزشی و پرورشی است.

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان نوسازی مدارس مدارس فرسوده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نوسازی مدارس مدارس فرسوده سازمان نوسازی مدارس مدارس فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف