Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@12:41:07 GMT

چرا سوئیفت وارد مناقشه ایران و آمریکا شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۹۵۸

‍‍‍‍‍‍

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سوئیفت قطع سوئیفت دسترسی سوئیفت قطع دسترسی سوئیفت تحریم ایران لغو برجام خروج آمریکا از برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند

به گزارش ورزش سه، پرواز ملی‌پوشان فوتسال ایران ساعت ۷:۰۰ به وقت محلی ( ۳:۳۰  به وقت ایران ) به بانکوک تایلند نشست و بازیکنان و کادرفنی بلافاصله راهی هتل اسکان خود شدند تا با استراحتی کوتاه عصر امروز نخستین تمرین خود را پیش از اولین جدالشان برابر افغانستان انجام بدهند. پیش از این قرار بود شاگردان شمسایی طی دو روز گذشته به کشور تایلند اعزام بشوند که به علت شرایط ویژه کشور و لغو تمامی پروازها، با یک روز تاخیر راهی تایلند ( میزبان جام ملت‌های آسیا 2024 ) شدند.

کاروان تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته و از ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران با پروازی حدودا سه ساعته به فرودگاه آتا ترک ترکیه رسیدند و پس از شش ساعت توقف در این کشور، با پروازی ۱۰ ساعته به بانکوک تایلند اعزام گردیدند.

ستاره‌های شمسایی، 30 فروردین و از ساعت 12:30 در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 به مصاف افغانستان می‌روند و با توجه به شرایط فعلی، تنها دو الی سه جلسه فرصت تمرین در سالن بانکوک آرنا تایلند‌‌ را خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی وارد دمشق شد
  • طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • پاسخ اسرائیل به حمله سپاه پاسداران از نگاه علاءالدین بروجردی
  • وزیر دفاع سابق انگلیس: ما اکنون درگیر مناقشه‌های خاورمیانه شده‌ایم
  • پاسخ اسرائیل به حمله سپاه پاسداران از نگاه علاءالدین بروجردی /آمریکا وارد میدان شود، پایگاه هایش در منطقه را خواهیم زد
  • بلینکن: ظرف ساعات و روز‌های آینده با متحدان وارد رایزنی می‌شویم
  • بایدن خطاب به نتانیاهو: علیه ایران وارد جنگ نمی‌شویم
  • خط و نشان شهدا برای رژیم کودک‌کش / ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکه با ماست بسم‌الله