Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس برخی اخبار منتشر شده، الکساندر لوپز، مربی تیم ملی فوتبال ایران، پس از قهرمانی کاشیما آنتلرز ژاپن به خوشحالی پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار رفت فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران به مصاف هم رفتند که با گلزنی بازیکنان برزیلی نماینده ژاپن ( سرجینیو - لئو سیلوا ) 2 بر صفر به پیروزی رسیدند و سپس در بازی برگشت و در ورزشگاه آزادی، با ارائه بازی تدافعی و کنترل شده به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند تا قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه مهمانان ویژه ای داشت. جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و ...

البته مانند همیشه کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و این مسابقه را از نزدیک تماشا می کردند و غیبتکارلوس کی روش هم حسابی حاشیه ساز شده بود.

بر اساس برخی اخبار منتشر شده و اعلام مهرداد مسعودی، یکی از مدیران رسانه‌ای فیفا، زمانیکه داور عمانی، سوت پایان بازی را زد، الکساندر لوپز، مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال ایران، مشتهای گره کرده خود را به هوا برد و به گفته برخی رسانه ها با این حرکت خوشحالی خود را نشان داد.

برای پیگیری این موضوع با امیرحسین حسینی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: من این موضوع را تکذیب می کنم و او خوشحالی نکرده است. اما باید بدانید لوپز، مربی پرتغالی ، اصالتی برزیلی دارد و به دلیل اینکه زیکو ( اسطوره فوتبال برزیل و مدیر فنی کاشیما آنتلرز ژاپن ) را در جایگاه ویژه دید و فاصله اش با او زیاد بود، مشت های گره کرده اش را برای زیکو به بالا برد و منظور او به هیچ وجه خوشحال بودن از پیروزی تیم ژاپنی نبود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دیدار پرسپولیس و کاشیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد