Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@08:25:04 GMT

تاخیر در اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۹۶۵

تاخیر در اردوی تیم ملی

با تایید کارلوس کی روش اردوی آخر تیم ملی برای جام ملت های آسیا یک هفته دیرتر برگزار می شود.

به گزارش صدای ایران از ورزش سه، سازمان لیگ می خواهد هرطور شده 3 بازی معوقه پرسپولیس را در نیم فصل اول لیگ برتر برگزار کند و به همین خاطر مجبور است برای بار چندم تغییراتی را در برنامه مسابقات ایجاد کند. از این رو مسئولان سازمان لیگ برتر برگزاری همه دیدارهای معوقه با کمبود زمان مواجه بود که این ماجرا فقط به دست کارلوس کی روش حل می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از این رو بعد از جلساتی که مسئولان سازمان لیگ با کی روش برگزار کردند، در نهایت سرمربی تیم ملی راضی شد که یک هفته دیرتر اردوی آخر منتهی به جام ملت‌ها را برگزار کند. سعید فتاحی در این خصوص عنوان کرد: «ما جلسه‌ای با آقای کی‌روش برگزار کردیم و تصمیم گرفته شد که اردوی تیم ملی یک هفته دیرتر انجام شود تا بتوانیم بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس، سایپا، استقلال و نفت آبادان را برگزار کنیم و آقای کی‌روش هم با این موضوع موافقت کرد تا بتوانیم با نظم بیشتری لیگ را برگزار کنیم تا فشار زیادی هم به بازیکنان نیاید.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تاخیر اردو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود؟

 به گزارش تابناک به نقل از اعتمادآنلاین، محققان بعد از بررسی و تحلیل توانمندی‌های فکر ۷۵۱ شهروند سوئیسی که سن آن‌ها بین ۵۰ تا ۹۱ سال بود و با در نظر گرفتن سطح علمی آن‌ها و اینکه آیا در طول زندگی به بیماری‌های قلبی و عروقی، افسردی، نگرانی مبتلا بوده یا مواد مخدر مصرف کرده‌اند آن را با نتایج سیتی‌اسکن‌های آن‌ها مطابقت دادند.
 

محققان دانشگاه لوزان سوئیس به ارتباط بین درآمد و سرعت پیری مغز انسان دست یافته‌اند.

محققان بعد از بررسی‌های انجام‌گرفته به این نتیجه رسیدند افرادی که درآمد کمتری نسبت به دیگران داشتند، علائم پیری زودرس ماده سفید مغز آن‌ها بیشتر نمایانگر بود، این ماده کار هماهنگی بین دو کره مغز را انجام می‌دهد و در انتقال اطلاعات از قشر مغز به سایر قسمت‌های سیستم عصبی نقش دارد.

وضعیت اجزای مغز مسئول سیستم عصبی، در افراد کم‌درآمد، مانند تراکم نورون‌ها، میدان‌ها و غلظت آهن نیز شاخص‌های نسبتاً ضعیفی را نشان می‌دهد.

نتایج این تحقیق به اثبات وجود ارتباط بین عوامل اجتماعی و اقتصادی و حفظ قدرت ادراکی در مرحله پیری کمک کرد.

دیگر خبرها

  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود؟
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین