Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:04:52 GMT

صدابردار پیشکسوت در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۰۵۵

صدابردار پیشکسوت در بیمارستان بستری شد

محمدرضا جعفری بهنام صدابردار پیشکسوت عرصه موسیقی، به علت نارسایی‌های تنفسی در بیمارستان بستری شد. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، محمدرضا جعفری بهنام از صدابرداران پیشکسوت عرصه موسیقی است که سال‌های بسیاری در این عرصه فعالیت کرده و آثار بسیاری زیرنظر او ضبط و ثبت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خبر شدیم که این صدابردار پیشکسوت هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

جعفری درباره بستری شدنش در بیمارستان می‌گوید: از تاریخ 20 آبان در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهید دکتر لواسانی بستری هستم. علت بستری شدنم نارساییِ قلبی و تنگی نفس است. این درد سال‌هاست که با من است و گاهی خودش را بیشتر نشان می‌دهد. در حال حاضر اوضاع عمومی‌ام خوب است اما بعید می‌‌دانم تا هفته آینده از بیمارستان مرخص شوم.

این صدابردار پیشکسوت درباره هزینه‌های بیمارستانش تاکید می‌کند: بیمارستانی که من در آن بستری هستم زیر نظر تامین اجتماعی است. اما دفترچه ما تامین درمانی است. بخشی از هزینه‌ها را خودم باید بپردازم و بخش دیگر را باید از طریق بیمه تکمیلی دریافت کنم.

دکتر خودم امیر طاووسی است. رئیس بیمارستان هم سیدعلی جمالیان است که لطف بسیار دارند و از من سرکشی می‌کنند. اگر کمک این دوستان نباشد کار ما در اینجا لنگ می‌ماند. خانم عامری هم سرپرست بخش هستند که لطف بسیاری به من دارند.

جعفری شاید تنها کسی است که در تمام سیزده سفرِ ارکستر سمفونیک تهران به مناطق جنگی، در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و همواره پای ثابت این سفرها و اجراها بوده است. او در این سفرها ارکستر را به عنوان صدابردار همراهی می‌کرده است.

چندی پیش مراسم تقدیر از اعضای ارکستری برگزار شد که در دوران هشت سال دفاع مقدس سفرهایی به مناطق جنگی داشته‌اند و اجراهایی برای رزمندگان برگزار کرده‌اند. یکی از هماهنگ‌کنندگان برگزاری این مراسم محمدرضا جعفری بود. این مراسم به همت بنیاد رودکی برگزار شد.

انتهای پیام/

R33357/P1356/S4,40/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد