Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@06:31:14 GMT

برانکو: مقصریم چون فینالیست آسیا شدیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۰۸۸

برانکو: مقصریم چون فینالیست آسیا شدیم

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک فصل و انجام بازی‌های سنگین در لیگ قهرمانان آسیا در نهایت با رسیدن به عنوان نایب قهرمانی مسابقات کار خود را پایان داد.

در همین رابطه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌هایی کردیم که بخشی از مهم‌ترین صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

* به بازیکنانم افتخار می‌کنم که از جان مایه گذاشتند و با سختی به فینال آسیا رسیدند

* بازیکن از دست دادیم اما نیم بازیکن هم نتوانستیم بگیریم

* کاری کردیم که هر ایرانی به ایرانی بودنش افتخار کند

* اگر توپ علیپور در بازی رفت گل می‌شد شرایط تغییر می‌کرد

*بازیکنانم در لیگ نشان می‌دهند که به خاطر توانایی‌هایشان به فینال رسیدند

* منتقدان بگویند دولت در زمین برای ما بازی کرد یا بازیکنان پرسپولیس؟

* در آسیا هم مثل لیگ ایران بیشترین ضرر را ما از داوری کردیم

* شبکه‌های تلویزیونی دنیا به دنبال پخش بازی‌ تیم‌های بزرگ هستند

* منتقدان توقع دارند به جای بازی پرسپولیس و کاشیما بازی گل‌گهر و اکسین البرز پخش شود

* برای تعویق بازی ما درخواست ندادیم بلکه چون به فینال رسیدیم بازی‌ها عقب افتاد

* اینفانتینو گفت باید به پرسپولیس و بازیکنانت افتخار کنی

* در جریان نامه پرسپولیس به سازمان لیگ نبودم

* ما مقصر و گناهکار هستیم چون به فینال آسیا رسیدیم

* با تیم زیر 17 ساله‌ها به مصاف پیکان می‌رویم! 

فارس: چند روز از فینال لیگ قهرمانان آسیا گذشته و می‌خواهیم حس و حال شما را در روزهای بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر لحظه که از بازی فینال می‌گذرد اتفاقات حاضر در این رقابت‌ها را در ذهنم مرور می‌کنم و می‌بینم که بازیکنانم چقدر با سختی مبارزه کردند و از جان مایه گذاشتند تا پرسپولیس بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. به تک تک بازیکنانم و لحظاتی که ساختند احساس غرور می‌کنم. ما با یک تعداد بازیکن محدود ۶ مسابقه بسیار بزرگ را در آسیا پشت سر گذاشتیم و از نظر نمایش بازیکنانم به تک تک آنها می‌بالم چرا که هرچه در توان داشتند در زمین انجام دادند. این برای تا قبل از بازی فینال بود اما وقتی به فینال آسیا رسیدیم فاصله ما تا رسیدن به جام این رقابت‌ها بسیار کم بود اما همه دیدند که در فینال و در این دو بازی چه شد ولی باید یک نکته بگویم که برایم مسرت‌بخش است و آن اینکه هواداران پرسپولیس با این نحوه صعود به فینال احساس غرور کردند و شاید به همین خاطر بود که در بازی فینال در تهران یک جو فوق‌العاده ساختند و فضای تماشایی را به وجود آوردند. به هوادارانمان می‌بالم و به داشتنشان احساس غرور می‌کنم چرا که میهمانان خارجی که برای تماشای این بازی به تهران آمده بودند هم از جو ورزشگاه تمجید می‌کردند و اعتراف داشتند که جو ورزشگاه آزادی شگفت‌انگیز و فوق‌العاده زیبا بود. حتی برخی از آنها به من گفتند که جو این بازی حتی از آسیا فراتر بود و چنین جوی را مدت‌ها بود که ندیده بودند. اتفاقاتی در ورزشگاه آزادی رخ داد که هر ایرانی به ایرانی بودنش افتخار کرد و همه ما در آن روز به اتفاقاتی که رخ داد افتخار کردیم.

فارس: این حرف‌ها درست اما به نظر می‌رسد که از لحاظ فنی بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما اختلاف زیادی بود.

بله حرف درستی است اما خود شما بهتر از هرکسی می‌دانید که ما در یک سال اخیر محروم بودیم و ۲ پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته بود. ما بازیکن از دست دادیم اما حتی نتوانستیم نیم‌بازیکن هم بگیریم و در کنار همه این مسائل متأسفانه بازیکنان کلیدی ما یا از پرسپولیس جدا شدند یا به دلیل مصدومیت آنها را در اختیار نداشتیم. با وجود همه محدودیت‌ها و مصدومیت‌ها کار را پیش بردیم اما برخی بازیکنان به صورت کوتاه مدت مصدوم شدند مثل عالیشاه و برخی هم طولانی مدت دچار مصدومیت شدند مثل محمد انصاری و حسین ماهینی. با این همه احساس غرور من به بازی فینال و بازی آخر است چون خودم اعتقاد دارم که فاصله بسیار کمی با جام قهرمانی داشتیم و با یک قدم کوتاه هم می‌توانستیم به جام برسیم. در بازی رفت همه دیدند که ما در دقیقه ۵ یک موقعیت طلایی از دست دادیم و اگر توپ علی‌علیپور در آن شرایط گل می‌شد شاید خیلی از مسائل تغییر می‌کرد و روند متفاوتی را شاهد بودیم. با وجود اینکه بازیکن نداشتیم اما مقابل کاشیما نشان دادیم که فاصله زیادی با آنها نداریم و خیلی خوب بازی کردیم.

فارس: حالا در لیگ قهرمانان آسیا دوم شدید و خیلی‌ها نگران آینده پرسپولیس هستند چرا که این نگرانی وجود دارد که تیم شما دچار افت روحی شده باشد.

من باوری دارم که شاید برای بقیه متفاوت باشد. الان برای ما آسیا تمام شد و بازیکنان باید به آینده و بازی‌های رو به جلو فکر کنند. من از منظری کار را می‌بینم که تیم به فینال آسیا رسیده و باید انگیزه بیشتری داشته باشد و در بازی‌ها پر توان‌تر ظاهر شود تا به همه نشان دهد که این تیم لایق و سزاوار حضور در فینال آسیا بوده است. همه باید بدانند که این تیم چطور فینالیست شده و حالا بازیکنان پرتوان‌تر از گذشته باید بازی کنند چرا که تجربه تیمم بیشتر از قبل شده است. در این شرایط شک ندارم که توانایی بازیکنانم بیشتر از قبل شده و با شرایط بهتری در لیگ بازی خواهیم کرد.

فارس: به این مسئله هم توجه کنید که تیم شما با کمبود بازیکن مواجه است و مصدومیت‌ها و اردوهای تیم ملی باعث شده دست شما خالی باشد.

بله، با ۱۱ بازیکن کار کردن واقعاً سخت است اما با شناختی که به بازیکنانم دارند این را می‌گویم که به همه آنها ایمان دارم چون آنها امتحان خود را پیش از این پس داده‌اند. حالا ما به لیگ برگشتیم و باید با سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و ... رقابت کنیم که همگی آنها تیم‌های خوب و پرمهره‌ای هستند اما تیم من هم با تجربه است و این مسئله برای ما یک انگیزه به حساب می‌آید تا بهترین عملکردمان را نشان دهیم.

فارس: یک سوال شفاف می‌پرسیم و انتظار داریم که پاسخ شفافی هم بدهید. در فضای مجازی و برخی مصاحبه‌ها برخی‌ها مدعی هستند که پرسپولیس تیم دولتی است و حمایت‌های ویژه و خاصی از این تیم می‌شود. آیا شما اینکه روی پرسپولیس تمرکز ویژه‌ای وجود دارد را تائید می‌کنید؟

پاسخ سوال شما را اینگونه می‌دهم. از شما یک سوال می‌پرسم، آیا در لیگ قهرمانان آسیا دولت برای پرسپولیس بازی کرد یا بازیکنانش؟! آیا دولت برای ما به میدان رفت یا بازیکنان پرسپولیس؟! در مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال دولتمردان برای پرسپولیس بازی کردند یا بازیکنان؟! اگر واقع بینانه نگاه کنید می‌بینید که حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم مثل لیگ برتر داوری‌ها به ضرر ما بود و داور چینی بازی رفت فینال یک پنالتی برای ما نگرفت و گل آفساید کاشیما را تائید کرد. حتی در بازی برگشت هم که در ورزشگاه آزادی انجام شد داوری به ضرر ما بود، حالا شما به من بگویید که آیا دولت به ما کمک کرده؟ در لیگ ایران اگر بررسی کنید بیشترین ضرر از ناحیه داوری علیه پرسپولیس بوده و بیشترین اشتباهات برای تیم ما رخ داده است و هیچ تیمی به اندازه ما از داوری ضرر نکرده است. مقابل سایپا گل آفساید خوردیم و همه به آن اذعان کردند، در ۳ سال اخیر بارها اشتباهات داوری علیه تیم ما بود اما من باز هم از شما می‌پرسم که آیا با این شرایط دولت به ما کمک کرده است؟ نمی‌دانم چطور برخی‌ها ادعا می‌کنند که دولت به ما کمک کرده و برایم این مسئله جای سوال است.

فارس: منتقدان پرسپولیس می‌گویند چرا برنامه‌های تلویزیونی روی پرسپولیس متمرکز بوده است؟

وقتی پرسپولیس به فینال آسیا رسید و بازی مهمی در پیش دارد توقع دارید به جای بازی پرسپولیس و کاشیما تلویزیون بازی اکسین البرز و گل‌گهر را پخش کند؟ آیا این کار رسانه‌ای است؟ من واقعاً این حرف‌ها را نمی‌فهمم! یک سوال از شما می‌پرسم؛ چرا شبکه‌های تلویزیونی مهم در دنیا دوست دارند بازی‌های بزرگ تیم‌های فوتبال را پخش کنند؟ طبیعی است چون مخاطبان بیشتری دارد. چرا تلویزیون تمرکز خود را روی پخش بازی‌های بارسلونا، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس می‌گذارد؟ به من بگویید چرا روز یکشنبه تلویزیون ایران به جای بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی بازی اورتون و وستهام را پخش نکرد؟ طبیعی است چون دربی منچستر خیلی بازی مهمتری بود. این مسئله در همه جای دنیا حل شده است چون مردم دوست دارند بازی تیم‌های مهم را ببینند و این ادعاها درست نیست چون همه شبکه‌های تلویزیونی در دنیا پخش بازی‌های تیم‌های بزرگ برایش اولویت دارد. از وقتی که من به ایران آمدم تمرکز تلویزیون روی پخش بازی‌های پرسپولیس و استقلال بود چون این دو تیم هواداران زیادی دارند و بازی‌هایشان به جامعه هیجان می‌دهد. باید جالب باشد که بدانید حتی سردمداران و غول‌های حق پخش در دنیا به دنبال پخش بازی‌های تیم‌های پرهوادار هستند همانطور که سردمداران حق‌پخش به دنبال این بودند که بازی فینال آسیا بین پرسپولیس و کاشیما را پخش کنند اما شاید در این شرایط برخی دوست داشته باشند که بازی گل‌گهر سیرجان و اکسین البرز پخش می‌شد که به نظر من این ادعاها طبیعی نیست!

فارس: بازی فینال آسیا مقابل چشم اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رؤسا و وزرای کشورهای مختلف برگزار شد اما جای کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در ورزشگاه خالی بود. به این مسئله توجه کردید؟

باید بگویم از میهمانان بزرگی که به تهران آمدند تا فینال آسیا را ببینند احساس غرور می‌کنم و خوشحال بودم که در بازی مهمی حضور داریم که بزرگان فوتبال دنیا به تماشای آن نشستند. خودتان دیدید که ۱۰۰ هزار تماشاگر هم در ورزشگاه آزادی بود و رئیس فیفا و AFC برای تماشای آن به تهران آمدند و این یک مایه مسرت برای من و فوتبال ایران به حساب می‌آید.

فارس: یک اتفاق ناراحت کننده رخ داد و آن اینکه محمد انصاری هم مصدوم شد و تا پایان فصل در پرسپولیس نخواهد بود.

بله، متأسفانه این یک خبر بد برای من و تیم پرسپولیس است که انصاری را تا پایان فصل از دست دادیم و همه از این موضوع ناراحت هستیم.

فارس: چطور می‌خواهید شرایط روحی تیم را به نقطه اوج برسانید؟

به نظر من این کار اصلاً سخت نیست چون انگیزه بازیکنانم خیلی بیشتر از قبل شده و انگیزه دارند تا توانایی‌های خود را نشان دهند و می‌خواهند به همه بگویند که بی‌دلیل فینالیست آسیا نشدند. ما با نفرات محدود کارهای بزرگی انجام دادیم و انتظار دارم که انگیزه و اشتیاق بازیکنانم بیشتر شود.

فارس: الان نگاه‌ها به پرسپولیس متفاوت است و شاید سال آینده کار در آسیا به مراتب برای پرسپولیس سخت‌تر باشد. با این شرایط می‌خواهید چه کنید؟

قطعاً همینطور است و انتظاری جز این هم نداریم چرا که ما فینالیست آسیا شدیم و حالا به هر تورنمنتی که برویم با این نگاه به ما توجه می‌شود. به همین دلیل احساس غرور می‌کنم و باید با همین روند کار را ادامه دهیم چرا که رقبا از این به بعد با فشار بیشتری مقابل ما حاضر می‌شوند و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا روندمان را ادامه دهیم.

فارس: از پرسپولیس خواسته شده که بدون ملی‌پوشانش در لیگ به میدان برود.

ما این کار را نمی‌توانیم انجام دهیم چرا که انگار متهم هستیم که به عنوان نماینده ایران به فینال آسیا رفتیم! طبعاً نمی‌خواهیم زیر بار این برنامه برویم.

فارس: اما مسئولان سازمان لیگ عنوان کرده‌اند که باشگاه پرسپولیس نامه زده و با این موضوع موافقت کرده است!

اینکه نامه بزنند یا نه در حیطه کاری من نیست و اگر نامه نگاری هم شده باشد از سوی باشگاه بوده اما به من بگویید در غیاب ملی‌پوشان و مصدومان باید چطور در لیگ بازی کنیم؟ چه تیمی می‌تواند اینطور به میدان برود؟ ما ۴ بازیکن در تیم امید، ۲ بازیکن در تیم بزرگسالان و یک بازیکن در تیم ملی عراق داریم و ۲ مصدوم هم روی دست ماست و در این شرایط به من بگویید چطور باید بازی کنیم. باید شفاف به مردم گفته شود که اگر بازی‌های پرسپولیس به تعویق افتاد به درخواست ما نبود چون ما به فینال آسیا رسیدیم و اتوماتیک‌وار بازی‌های ما عقب‌ افتاد. حالا هم اردوی تیم ملی آغاز شده و برای ما بازی گذاشته‌اند اما باید برنامه را خودشان درست تنظیم کنند. الان کاشیما قهرمان آسیا شد و تا چند روز دیگر باید در جام باشگاه‌های جهان به میدان برود و فکر می‌کنید در ژاپن برای این تیم چطور تصمیم می‌گیرند؟ آیا همزمان که کاشیما در امارات مشغول بازی است در لیگ ژاپن هم برایش بازی می‌گذارند؟ مشخص است که بازی‌هایش به تعویق می‌افتد و این چیز عجیبی نیست.

فارس: سعید فتاحی عنوان کرده که باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به سازمان لیگ زده و اعلام کرده که هر زمان بگویند حتی بدون ملی‌پوشان بازی می‌کنیم.

من مشکلی ندارم و هر زمان که فتاحی و دوستانش دوست دارند می‌توانند نامه باشگاه پرسپولیس را منتشر کنند اما من نمی‌دانم که چه نامه‌ای زده شده ولی می‌دانم که می‌توانیم در فیفا دی بازی نکنیم و این حرف من با استناد به قانون فیفا است. اگر قوانین فیفا اجازه می‌دهد که در فیفا دی بازی کنیم، بازی می‌کنیم اما آنها چطور فکر کردند که در غیاب ملی‌پوشانمان و در فیفا دی می‌توانیم به میدان برویم؟ ما بدون ۱۰ بازیکن بازی خواهیم کرد اگر قوانین بگوید.

فارس: در جریان نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بودید؟

نه من خبر نداشتم اما در جریان یک موضوع بودم و آن اینکه قبل از بازی با تیم نود ارومیه از ما خواستند که بدون ملی‌پوشانمان بازی کنیم که درباره آن بحث کردیم و در نهایت بازی هم کردیم اما من الان ایران نیستم و چطور یک روز قبل از بازی مهم با پیکان می‌توانم به تهران بیایم تا بازی کنیم؟

فارس: اما بالاخره باید بازی کنید چون سازمان لیگ این برنامه را اعلام کرده است.

بازی می‌کنیم چون مقصر و گناهکار هستیم! چون به فینال آسیا رفتیم گناه کرده‌ایم و مقصریم پس بازی می‌کنیم! 

فارس: در این شرایط چطور می‌خواهید مقابل پیکان به میدان بروید؟

ما با تیم زیر ۱۷ ساله‌ها بازی می‌کنیم! اگر قرار بر این است که بازی انجام شود و رسمی نباشد با همان زیر ۱۷ ساله‌ها بازی می‌کنیم و من هم یکشنبه به ایران بر می‌گردم تا آماده این بازی شویم.

فارس: به کاشیما برگردیم؛ مربی این تیم مدعی بود که با هیچ تیمی مثل پرسپولیس جدال سختی نداشته است.

بله همینطور است و من می‌دانم چرا سرمربی کاشیما این صحبت را کرده چرا که ما در دقایق پایانی و با نفرات کمتر فشار مضاعفی به کاشیما آوردیم و اگر یک گل به این تیم می‌زدیم شرایط فرق می‌کرد. مطمئن باشید اگر شوت علی علیپور گل می‌شد تیم کاشیما با همه بازیکنان خوبی که داشت از هم می‌پاشید اما به هر حال فوتبال همین است و از این اتفاقات رخ می‌دهد.

فارس: برخلاف سرمربی کاشیما که از نحوه بازی پرسپولیس تعریف کرده اما منتقدان از نوع بازی تیم شما در فینال انتقاد می‌کنند.

نقد و انتقاد همیشه هست اما شما ببینید که زیکو و سرمربی کاشیما درباره پرسپولیس چه گفته‌اند. آنها از ما تعریف کردند اما عده‌ای در داخل ایران یکسری می‌گویند از ما ناراضی هستند اما من به آنها توجه نمی‌کنم چون توجه من به هواداران پرسپولیس و بازیکنانم است و این برای من از هرچیزی مهمتر است و به این فکر نمی‌کنم که بقیه چه می‌گویند.

فارس: وقتی اینفانتینو به گردن شما مدال انداخت لحظاتی با هم صحبت کردید. چه صحبتی بین شما رد و بدل شد؟ 

اینفانتینو به من و پرسپولیس که تا فینال بالا آمدیم تبریک گفت و گفت که باید احساس غرور کنید همچنین او سلام ویژه بوبان را به من رساند و گفت که او هم دوست داشته به تهران بیاید تا این بازی را ببیند اما به خاطر یکسری مسائل نتوانست به تهران بیاید. او از نحوه عملکرد پرسپولیس و وضعیت حاکم بر ورزشگاه احساس رضایت کرد و گفت که خوشحال است باز هم به ایران آمده و انتظار نداشته چه چنین جوی را ببیند. او گفت که نود دقیقه احترام دیده و همه چیز فوق‌العاده بوده است و هیچ نکته منفی به چشمش نخورد و در ورزشگاه رفتار زشتی ندیده است و از این مسائل شگفت‌زده شده بود. من به او گفتم که بازیکنان و هواداران پرسپولیس افتخار می‌کنم و خوشحالم که شما به تهران آمدی و جو فوتبال ایران را دیدی.

فارس: در پایان این گفت‌وگو بگویید که آیا با وجود مصدومیت بازیکنان قصد جذب بازیکن جدید در نیم‌فصل را دارید؟

الان که پنجره ما بسته است و تا پنجره باز نشود کاری نمی‌توانیم بکنیم اما بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات باید ببینیم چه نیازهایی داریم تا برای رفع آن اقدام کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال زودهنگام در جام‌ حذفی انگلیس؛ منچستریونایتد و لیورپول

حساس‌ترین بازی جام حذفی فوتبال انگلیس امشب بین تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول برگزار خواهد شد تا یکی از این ۲‌تیم راهی نیمه‌نهایی شوند. لیورپول در لیگ اروپا حضور دارد و در لیگ برتر هم از مدعیان اصلی است. قرمز‌ها جام اتحادیه را هم که از چلسی برده‌اند. کلوپ می‌خواهد در سال آخر حضورش در آنفیلد، جام‌های بیشتری کسب کند، اما منچستر تنها جامی را که پیش‌روی خود می‌بیند، همین جام حذفی است. موقعیت تنهاخ روی نیمکت این تیم متزلزل است. احتمالا او تابستان اخراج خواهد شد و این برکناری ۱۰‌میلیون پوند روی دست باشگاه خرج می‌گذارد.

لوییس دیاس، ویرجیل فن‌دایک، مک‌آلیستر و الیوت در بازی پنجشنبه‌شب مقابل اسپارتا پراگ استراحت کردند. صلاح، ژوبوسلای و رابرتسون سالم و سرحال هستند، اما آلیسون، آرنولد و ژوتا همچنان در درمانگاه مشغول درمان هستند. در اردوی من‌یونایتد بازیکنانی مثل مگوایر، هویلوند و ون‌بیساکا شرایط بازی را پیدا کرده‌اند.

در تقابل‌های بین ۲‌تیم، ۹۰پیروزی به یونایتد رسیده، ۶۹تساوی و ۸۱برد برای لیورپول ثبت شده است.

یونایتد و لیورپول امشب برای پانزدهمین‌بار در جام‌حذفی به مصاف هم می‌روند. در این میان شیاطین سرخ ۱۰‌بار و لیورپولی‌ها ۴‌بار جواز صعود را به‌دست آورده‌اند. تنها اورتون و لیورپول (۱۹) در تاریخ رقابت‌ها در دوره‌های بیشتری با هم روبه‌رو شده‌اند.

منچستریونایتد در آخرین بازی خانگی خود مقابل لیورپول در لیگ برتر فصل پیش پیروز شده (۲-۱). آنها آخرین‌بار در سپتامبر ۲۰۱۵، برای ۲‌بازی متوالی در خانه، لیورپول را شکست دادند.

من‌یونایتد آخرین بار با نتیجه ۳بر ۲ در ژانویه ۲۰۲۱ از لیورپول در این رقابت‌ها شکست خورده. آنها ۴‌بار به‌دست قرمز‌ها از جام حذفی اوت شده‌اند که بدترین آمار مقابل هر تیم دیگری است.

منچستریونایتد در ۶‌بازی از ۹‌دیدار اخیر خود با لیورپول در تمامی رقابت‌ها، موفق به گلزنی نشده است.

این چهل‌وهشتمین حضور یونایتد در یک‌چهارم جام حذفی است، بیش از هر تیم دیگری در تاریخ این رقابت‌ها. آنها در ۸‌بار آخر یکی در میان حذف شده یا صعود کرده‌اند. آخرین باری که آنها به نیمه‌نهایی رسیدند به فصل ۰۴-۲۰۰۳ برمی‌گردد.

منبع: روزنامه همشهری 

tags # منچستر یونایتد ، لیورپول سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • پروین: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است/ تا امکانات نباشد قهرمان نمی‌شویم!
  • بابک مرادی: از استقلال خیلی سَرتر بودیم
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • مورایس: شخصیت داشتیم و پیروز شدیم
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • فینال زودهنگام در جام‌ حذفی انگلیس؛ منچستریونایتد و لیورپول
  • سرمربی ایران در اوکراین فینالیست شد!
  • اگر به آسیا اعزام می‌شدیم، شانس پارالمپیکی شدن داشتیم
  • مشخص شدن فینالیست‌های مسترز ایندین‌ٰولز ۲۰۲۴
  • حسن الهیدوس از بازی های ملی خداحافظی کرد