Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) دولت آباد کرج از برپایی طرح حقوق و مسجد در این کانون فرهنگی خبر داد و گفت: طرح حقوق و مسجد به منظور مشاوره رایگان حقوقی برای نمازگزارن برگزار می شود.

« محسن خدابنده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص اجرای طرح حقوق و مسجد در این مسجد، گفت: مشاوره حقوقی یکی از ضروریات امروزی است تا با آگاهی بیشتر و بهتری با مسائل حقوقی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد علی بن ابیطالب(ع) افزود: بنابر هماهنگی به عمل آمده از طرف دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز و معرفی وکیل جهت ارائه مشاوره، این طرح اجرا می شود.

 

وی افزود: متقاضیان مشاوره حقوقی رایگان سه شنبه (۲۲ آبان) از ساعت ۱۵ و نیم تا پیش از نماز مغرب و عشاء با حضور در مسجد علی بن ابیطالب(ع) در دولت آباد کرج، ابوسعید 1 می توانند سوالات حقوقی خود را مطرح کنند.

 

گفتنی است، طرح « حقوق و مسجد» در قالب تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اداره کل دادگستری استان البرز منعقد شده است.

 

 

پایان پیام/543

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان اردبیل اجلاس جهانی گردشگری افتتاح پروژه هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد شیراز افزایش سرانه مطالعه معاون اول رئیس جمهور مشاوره حقوقی رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افسانه دارابی با اشاره به اجرا شدن برنامه‌های ثابت و مناسبتی در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر، بیان کرد: ما روز‌های یک‌شنبه صبح جلسه پرسش و پاسخ با عنوان "راه زندگی" داریم با یک روان شناس و روان درمانگر و بعد از ظهر روز‌های یک‌شنبه نشست کتابخوان کودکان را داریم، همچنین ساعت ۱۷:۳۰ روز‌های چهارشنبه نشست کتابخوان نوجوان برای پسران را داریم.

وی با بیان این‌که اکثر برنامه‌های این کتابخانه در روز‌های پنج‌شنبه اجرا می‌شود، اضافه کرد: پنجشنبه‌ها ساعت ۹ صبح ما نشست "گلستان خانی" داریم، ساعت ۱۰ نشست بانوان را داریم که در این نشست کتابی معرفی و در مورد آن کتاب صحبت می‌شود.

مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر ادامه داد: زمانی که بحث درباره کتاب تمام شد ما یک اختتامیه برای کتاب می‌گیریم و به‌عنوان نقد و بررسی کتاب از یک کارشناس فرهنگی استان دعوت می‌کنیم و کتاب را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و دوستان اگر ابهامی داشته باشند در این جلسه صحبت کرده و رفع ابهام می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به جلسه‌های مناسبتی این کتابخانه، گفت: آیین نکوداشت خانم دکتر فاطمه لشکری یکی از فرهنگیان استان که کتابخانه شخصی‌شان را خانواده ایشان به کتابخانه خلیج فارس اهدا کرد‌ه‌اند در این کتابخانه برگزار می‌شود.

دارابی اضافه کرد: در این آیین حدود ۵۰۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه عمومی خلیج فارس اهدا می‌شود.

وی جلسه‌های نقد و بررسی و آیین‌های رونمایی از آثار نویسندگان بوشهری را از دیگر برنامه‌های این کتابخانه عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • نظریه منسجم فقهی درباره آزادی نداریم
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز