Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور اتریش اعلام کرد، اطلاعات جدیدی در مورد سرهنگ سابق اتریشی که متهم به جاسوسی برای روسیه شده انتشار خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر فان در بلن، رئیس جمهور اتریش در مصاحبه‌ای به یکی از شبکه‌های تلویزیونی این کشور، با اشاره به این که تحقیقات در مورد نوع اطلاعات منتقل شده توسط این جاسوس به روسیه و این که این اطلاعات حساس بوده یا خیر ادامه دارد تاکید کرد: شاید در عرض چند هفته آینده ما آن را بفهمیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور اتریش گفت از این که کابینه اتریش در این سطح علنی اتهام‌ها را اعلام کرده شگفت زده شده است.

رئیس‌جمهور اتریش خاطر نشان کرد این مورد را با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در جریان اجلاس صلح پاریس مطرح نکرده است.

فان در بلن تاکید کرد: لاوروف نیز در پاریس بود و ما احوالپرسی مختصری با یکدیگر کردیم اما نه من و نه او  به این مورد اشاره‌ای نکردیم. پرونده مربوط به این سرهنگ سابق روابط کشورش با مسکو را در دراز مدت با مشکل روبرو نخواهد کرد. این قرار نیست روابط ما با دولت روسیه را در دراز مدت تحت الشعاع قرار دهد.

رئیس جمهور اتریش با این حال گفت که جاسوسی امری غیرقابل قبول است اما همزمان همه سرویس‌های ویژه تلاش می‌کنند اطلاعات را از طریق شیوه‌های گوناگون از جمله شیوه‌های غیرقانونی به دست آورند.

روز جمعه سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش تایید کرد که یک سرهنگ بازنشسته اتریشی اخیرا متهم به جاسوسی برای روسیه شده و از روسیه درخواست کرد تا اطلاعات شفافی در این زمینه ارائه دهد.

مسکو در پاسخ به این اتهام زنی اقدام به مطرح کردن اعتراض خود نزد سفیر اتریش در روسیه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتريش روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه اجتماعی ایکس، یک دانشجوی فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری در شهر لیل از اطلاعات نادرستی که رسانه‌های اصلی این کشور در مورد مبارزات دانشجویی منتشر می‌کنند انتقاد کرد و گفت: ما اینجا هستیم تا حرف دل خودمان رو بزنیم و حامل پیام فلسطینی‌ها باشیم؛ چرا که ما می‌دانیم که امروز رسانه‌های فرانسوی به دنبال انتشار اطلاعات نادرست هستند؛ اطلاعات نادرستی که در جهت استفاده ابزاری در راستای اسلام هراسی و یهودی ستیزی بکار می‌روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ما اینجا هستیم تا از آرمان‌های فلسطینی‌ها دفاع کنیم. این تنها کاری هست که می‌توانیم در برابر رسانه‌های (طرفدار اسرائیل) انجام بدیم. ما از صحبت با رسانه‌ها امتناع نمی‌کنیم. ما فقط آمدیم حرف خودمان رو بزنیم و اجازه ندهیم (رسانه‌های طرفدار رژیم صهیونیستی) از ما استفاده ابزاری کنن.

در خصوص سئوالات دیگه‌ای که مطرح شد؛ باید بگم که ما بیانیه‌ای رو تنظیم کردیم که اون را منتشر می‌کنیم و برای شما می‌خونیم. بجای آنکه از طرف ما حرفی زده بشه، خودمان حرفمان و همچنین حرف مردم فلسطین رو بیان می کنیم.

دیگر خبرها

  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!