Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:49:13 GMT

نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۱۶۷

نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» تمدید شد

رکنا: نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده تا پایان آبان ماه تمدید شد

به نقل از روابط عمومی نمایش، «می‌سی‌سی‌پی نشسته میمیرد» به علت استقبال مخاطبین تمدید شد.

ویشکا آسایش، بهرام افشاری، سجاد افشاریان، سیامک صفری، داریوش موفق و همایون غنی زاده (به ترتیب حروف الفبا) در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از: امیر احمدزاده، ایمان فتاحی، سامان قاسمی و هومان محمد حسینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«می‌سی‌سی‌پی‌ نشسته می‌میرد» در شانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران جایزه عبدالحسین نوشین را دریافت کرد و همایون غنی زاده به عنوان کارگردان رتبه اول از نگاه منتقدان برگزیده شد.

این نمایش در زمان اجرای خود به فروش دو میلیاردی رسید و رکورد پروفروش‌ترین نمایش را برای خود ثبت کرد.

می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد به نویسندگی و کارگردانی همایون غنی زاده تنها تا ۳۰ آبان ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت و تمدید نخواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ناگفته های دردناک مردی زلزله زده که عکسش جهانی شد! + تصاویر زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز 3 دانش آموز خراسانی بهشتی شدند / پرواز سبز با نجات بیماران نیازمند + عکس 2 مالخر ماموران پلیس را به لانه موش های خلافکار مشهد بردند + عکس دستگیری 3 جوان نیشابوری در حمله خونین به 2 روحانی! سگ دزدی خنده دار در ملاعام+فیلم خانه چند سلبریتی هالیوودی در آتش سوخت آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه جشن پایان ماه نمایش تمدید عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم زن زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم

همایون بهزادی، ملقب به سرطلایی یکی از مهم‌ترین نام‌های تاریخ پرسپولیس و ستاره بزرگ فوتبال ایران در دهه ۴۰ و ۵۰ بوده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا