Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رضا محمدی معاون امور هنری و سینمایی کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نشست خبری گفت: ارائه مجوز برای برگزاری کنسرت در مشهد بخاطر نگه داشتن حرمت حریم رضوی و ایجاد نشدن حواشی در حال بررسی و تعامل هست که بتوانیم هم نظرات مسئولان را رعایت کنیم هم نظرات مردم لحاظ شود و تلاش میکنیم تا در مشهد بتوانیم کنسرت را باهدف برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در ارتباط درخواست‌های که برای برگزاری کنسرت در مشهد و چند شهرستان در استان وجود دارد گفت: درخواست‌هایی داریم که مورد بررسی قرار میگیرند تا بتوانیم مجوزی را صادر کنیم که بعد از مجوز صادر شده بتوانیم دفاع کنیم.

محمدی تصریح کرد: ما همچنین اولین انتخابات استانی ساماندهی شده انجمن هنر‌های تجسمی در خراسان رضوی را در دستور کار داریم که هنرمندان در حوزه‌های هنر‌های تجسمی میتوانند تا ۲۲ آذر ماه ۹۷ برای نام نویسی و کاندیدا شدن در این انتخابات اقدام کنند.
وی افزود: انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی استان در روز ۲۹ آذر در شهرستان‌ها و ۳۰ آذر ماه در مشهد برگزار خواهد شد که این انجمن ۱۱ عضو دارد که ۹ عضو ان اصلی و دو عضو آن علی البدل خواهد بود که تعداد اعضای برای شهرستان‌ها که بخواهند نمایندگی انجمن هنر‌های تجسمی داشته باشند ۵ نتفر خواهد بود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ارتباط با گنجایش سینما‌های استان افزود: در استان ۴۴ سالن سینما با گنجایش ۹ هزار و ۶۲۲ صندلی که وجود دارد که از این تعداد ۳۱ سالن در مشهد فعال هستند.

وی همچنین در ارتباط با آموزشگاه‌های موسیقی در استان گفت: ۴۰ آموزشگاه موسیقی در سطح خراسان رضوی فعالیت دارند و پرونده‌هایی نیز برای فعالیت در این حوزه در دست بررسی است.

محمد رضا محمدی در ارتباط با جشنواره فیلم فجر در استان گفت: جشنواره فیلم مثل سال‌های گذشته در مشهد و برخی استان‌های کشور برگزار خواهد شد و هفته آینده اولین نشست کارگروه سینماداران خراسان رضوی با هدف برگزاری بهتر این جشنواره و دستور‌های ابلاغی برگزار میشود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: همچنید در نیمه اسفند ماه سال جاری جشنواره ملی نمایش عروسکی کودک و نوجوان رضوی که سال گذشته در بندر عباس برگزار شد امسال در مشهدبا ۱۲ گروه برتر این جشنواره کار‌های خود را در سه روز به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام//ا. آ   برگزاری جشنواره ملی نمایش عروسکی کودک و نوجوان رضوی در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد

کنسرت‌های موسیقی که تاریخ برگزاری آنها با نمایشگاه ایران اکسپو همزمان و محل برگزاری آنها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و هتل اسپیناس پالاس باشد، لغو شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امسال ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. برگزاری این رویداد، برخی از کنسرت‌های موسیقی در تهران را به تعطیلی کشانده است.

نمایشگاه ایران اکسپو از 8 تا 12 اردیبهشت برگزار می‌شود و به همین دلیل کنسرت‌هایی که قرار بوده از 6 تا 12 اردیبهشت در دو سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و هتل اسپیناس پالاس برگزار شوند، به زمان دیگری موکول شده‌اند.

شاید مهمترین علت برای این تصمیم‌گیری، ترافیک سنگین در بازه زمانی بازدید از نمایشگاهِ ایران اکسپو است. از آنجایی که سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و محل دائمیِ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در یک مجموعه قرار دارد، این بار ترافیکی موجب اختلال‌های بسیاری خواهد شد. همچنین هتل اسپیناس پالاس هم در مسیرِ نمایشگاه بین‌المللی قرار دارد و از سوی دیگر شاید این هتل محلِ اقامت مهمانان خارجی باشد؛ از این رو کنسرت‌های سالنِ رویال هال اسپیناس پالاس هم که همزمان با نمایشگاه اکسپو باشند، لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

مخاطبان کنسرت‌های پاپ در ایران به خوبی می‌دانند که در زمان برگزاری کنسرت‌های موسیقی، ورودی‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران و خیابان‌های اطرافِ هتل اسپیناس پالاس، به شدت شلوغ و پر از ترافیک می‌شود.


کنسرت گرشا رضایی قرار بود 12 اردیبهشت برگزار شود که این اجرا لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.


کنسرت فرزاد فرزین هم که قرار بود 7 اردیبهشت برگزار شود، به دلیل برگزاری اکسپو به تاریخ دیگری موکول شده است.
برگزاری کنندگان این کنسرت، 21 اردیبهشت را به عنوان تاریخ جایگزین اعلام کرده‌اند.


کنسرت معین زندی قرار بود به تاریخ 10 اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود.
بلیت‌فروشی این کنسرت در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است.


نکته جالب اینکه بلیت فروشی کنسرت ناصر زینلی هنوز متوقف نشده است.
تاریخ این اجرا چهارشنبه 12 اردیبهشت و محل برگزاری آن در هتل اسپیناس پالاس اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر