Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، هیئت تجاری و اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با حضور فعالان اقتصادی از سراسر کشور در حوزه های مختلف به شهر براتیسلاوای اسلواکی سفر کردند. سرپرستی این هیئت را جبارکیانی پور رئیس اتاق یاسوج و رئیس کمیته مشترک بازرگانی ایران و اسلواکی برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت اتاق یاسوج که با حضور فعالان اقتصادی در حوزه های سرمایه گذاری، گیاهان دارویی، بانک و بیمه، مواد شوینده، بسته بندی مواد غذایی، خشکبار، انرژی های نو، خدمات فنی و مهندسی ، محصولات کشاورزی، صنایع پایین دستی نفت و‌گاز و استارت آپ ها در اسلواکی حضور دارد، به دعوت سازمان سرمایه گذاری اسلواکی (sario) جهت شرکت در برنامه Slovak matchmaking fair Bratislava 2018 و انجام مذاکرات b2b و مذاکرات شرکت های ایرانی با 200 شرکت از بیش از 19 کشور شرکت کننده در این رویداد، به این کشور اعزام شدند. درترکیب هیئت اتاق بازرگانی یاسوج، حسین پیرموذن عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق اردبیل، هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق رشت و رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه و همچنین جمال رازقی رئیس اتاق شیراز نیز حضور دارند. از مجموعه اتاق یاسوج نیز نواب رئیس و رؤسای کمیسیون های بانک و بیمه، کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی و صنعت در این هیئت حضور دارند. همچنین غضنفر آرام مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد نیز به عنوان دبیر ستاد سرمایه گذاری استان و به نمایندگی مجموعه دولت در استان در این هیئت حضور دارد. از مهمترین برنامه های پیش بینی شده این هیئت می توان به حضور در برنامه Slovak matchmaking fair Bratislava 2018 سازمان سرمایه گذاری اسلواکی (sario) ، مذاکرات b2b با تجار و سرمایه گذاران سلواکی، دیدار با رئیس اتاق بازرگانی کشور اسلواکی و رئیس دوره ای کنفدراسیون اتاق های بازرگانی دنیا و همچنین دیدار با رئیس اتاق شهر براتیسلاوا، دیدار از استان ترنوا و مذاکرات b2b با تجار و بازرگانان این استان، بازدید از از پروژه های تولیدی بخش کشاورزی و انرژی های نو در استان نیترا و مذاکره با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بخش کشاورزی و صنعت غذا در این استان، دیدار با رئیس سازمان سرمایه گذاری اسلوکی(sario) و بازدید از واحدهای های تولیدی و صنعتی مختلف این کشور اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هیئت اولین هیئت اقتصادی ایرانی است که پس از تحریم های ۱۳ آبان در یک رویداد بزرگ اروپایی حضور پیدا می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری صدا و سیما شبکه دنا کیانی اتاق بازرگانی یاسوج براتیسلاوا اسلواکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج

طرح راه اندازی مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج با حضور معاون نوآوری و فن‌آوری وزیر ارتباطات و جمعی از مسئولان استانی، اعضای اتاق بازرگانی و اصحاب رسانه رونمایی شد.

مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج کنسرسیومی علمی، آموزشی، تحقیقاتی، خدماتی و صادراتی است که برای زنجیره ذینفعان کارآفرینی، بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی و گردشگری کردستان برنامه‌ریزی و ایجاد ریل گذاری هوشمند و کاربردی را ممکن خواهد کرد.

این مرکز به عنوان یکی از بازو‌های بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان به منظور ارتقای کیفیت زندگی مردم و تولید ثروت راه‌اندازی می‌شود و در نظر دارد طی هزار و ۸۳۵ روز برای سه هزار نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان فرصت شغلی فراهم کند.

هزینه کردن برای تاسیس «مرکز رشد و نوآوری تاک» در واقع عملی کردن این گزاره «مهم‌ترین راه پیش‌بینی آینده، ساختن آینده است» که سرلوحه فعالیت سازمان‌های آینده‌ساز جهان است.

برنامه ریزی برای ایجاد «ساختار یکپارچه تولید دانش و تسهیل گری خدمات برای مجموعه‌های نوپا، نوآور و فناور» در قالب یک مرکز رشد و نوآوری امری ضروری برای اقتصاد استان تلقی می‌شود.

 راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری تاک که با همکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی در فرایند افتتاح قرار می‌گیرد مجموعه‌ای برای جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری جوانان خلاق و نوآور استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • نقش برجسته صنعت نفت در تحقق رشد اقتصادی ۱۴۰۲
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است