Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@09:42:27 GMT

آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در شعرهای شیدایی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۲۲۳

آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در شعرهای شیدایی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر مختاریان، رئیس خانه فرهنگ شهید ملکان بیان کرد: اشعار شیدایی و مدایح شاعران آئینی به‌مناسبت سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت بقیة‌‌الله‌ الاعظم(عج)، یکی از جلوه‌های به یاد ماندنی در اعیاد بزرگ مسلمانان است، لذا شب شعر شیدایی با این موضوع به مناسبت نهم ماه ربیع‌الاول، روز چهارشنبه، 23 آبان‌ماه، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: این برنامه از ساعت 18 تا 20 به کارشناسی علیرضا مژده‌ای در طبقه همکف خانه فرهنگ شهید ملکان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس خانه فرهنگ شهید ملکان واقع در اتابک، منصور شرقی، کوچه شهید صدقی، کوچه طهماسبی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33729512 تماس بگیرند.
مینا محمدی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: آغاز امامت حضرت مهدی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی