Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:24:33 GMT

رسانه های نظام در صف مقدم نبرد با استکبار قرار دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۳۰۰

رسانه های نظام در صف مقدم نبرد با استکبار قرار دارند

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسانه های نظام در صف مقدم نبرد، رزم و جنگ با دشمن استکباری و شهدای رسانه هم در جبهه نخست این نبرد قرار دارند.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت خبرنگار شهید مدافع حرم 'محسن خزایی' در مسجد رضوان مشهد افزود: جایگاه رسانه در عرصه نبرد جایگاه تامین آذوقه و پشتیبانی نیست بلکه فعالان رسانه ای در دل رزمندگی و دفاع قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نمونه بارز این ماجرا نقش رسانه ای حضرت زینب کبری(س) و اسرای اهل بیت(ع) در ماجرای کربلا است که یک درگیری نظامی نه چندان بزرگ از لحاظ ظاهری را به یک انقلاب فراگیر جهانی و جاری در تمام زمانها تبدیل کرد.
امام جمعه مشهد گفت: امروز هم استکبار می خواهد اسلام ناب را به دست یک اسلام خودساخته بکوبد و واقعیت اسلام ناب را در جهان مشوه کند. با همین طراحی تمامی دستگاههای اطلاعاتی دنیا مدتها برای این کار نقشه ریختند تا یک جریان تکفیری ناپاک را به نام اسلام و با شعار توحید طراحی کردند که رفتارهای وحشیانه و با قساوت از خود نشان دهد.
وی افزود: این جریان استکباری می خواست علاوه بر بی آبرو کردن اسلام ناب، عناصر مدافع اسلام ناب را با قسی ترین شکلها از بین ببرد و کل این برنامه را هم با هزینه مسلمانان اداره کند و آل سعود را مجری این برنامه نماید.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: اما شهدای خبرنگار مدافع حرم همچون شهید محسن خزایی دشمن را مفتضح و عملیاتی که به نام اسلام صورت می گرفت را با سلاح دوربین و قلم افشا کردند.
وی گفت: هم اکنون دشمن مثل یک سگ با ناوگانش در اطراف ایران پارس می کند اما جرات نزدیک شدن به ما را ندارد لذا به دنبال طراحی جنگ نیابتی رفته است اما در نهایت بر تمامی دنیا ثابت شد که عامل تروریسم، استکبار جهانی و مجری آن جریان ناپاک مزدور استکبار یعنی حاکمیت آل سعود است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امروز این موضوع را همه دنیا فهمیده اند و روسها عملا اعلام می کنند که موسس، بنیانگذار و ادامه دهنده تروریسم در سوریه خود آمریکا است و این نتیجه را مجاهدان عرصه رسانه رقم زدند.
شهید خبرنگار مدافع حرم 'محسن خزایی' متولد 1351 سیستان و بلوچستان، خبرنگار صدا و سیما بود که با آغاز تهاجم نیروهای تکفیری به سوریه و حرم مطهر حضرت زینب(س) به آن کشور رفت و با تهیه خبر، گزارش و مصاحبه های مختلف ماهیت تکفیری صهیونیستی داعش و گروهکهای فعال را افشا کرد و روایتگر مجاهدتهای مدافعان حرم شد. وی سال 1395 در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.
1922/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آيت الله علم الهدي شهيد مدافع حرم علي خزايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در ۵ اردیبهشت هیمنه آمریکا زیر شن‌های طبس دفن شد.  


صحرای طبس راوی واقعه‌ای  است که بیش از ۴۰ سال است که سند جنایت استکبار جهانی شده است.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی







دیگر خبرها

  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری