Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: یکی از اهداف نیروی انتظامی توجه بیشتر به تجهیزات و امکانات در مرزهای کشور است و بنا داریم وسایل اپتیکی و مراقبتی و تجهیزات دفاعی را در این مرزها تقویت کنیم. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سردار حسین اشتری ظهر امروز در بازدید از پاسگاه مرزی پل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجهیزات و وسایل مراقبتی از سال گذشته وارد مرزهای کشور شده است و امسال با حمایت ستاد نیروهای مسلح و وزارت دفاع برای ارتقاء امنیت مرزها به مرور این تجهیزات را وارد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا و برای ارتقاء مرزبانان قرارگاه جهادی آموزش با هدف ارتقاء حرفه‌ای‌گری نیروهای انتظامی راه‌اندازی شده است تا هر نیروی مرزبانی و انتظامی در هر نقطه از کشور مشرف به انجام وظیفه خود باشد و بتواند آنچه بر عهده دارد را به خوبی انجام دهد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان داشت: تحرکاتی که هرازگاهی ضد انقلاب انجام می‌دهد دلیل بر ناامنی کشور نیست و ما در اقصی نقاط کشور دارای امنیت پایداری هستیم گرچه این افراد شناسایی و با قدرت با آنها برخورد و مقابله خواهد شد اما در این هیچ‌کجای کشور یک وجب ناامنی وجود ندارد.

اشتری ادامه داد: نیروهای مسلح، ارتش و سپاه همگی در کنار هم امنیت با ثباتی را در به برکت وحدت و حضور مردم ایجاد کردند.

وی در آستانه چهلمین سال انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما برکات زیادی به همراه داشته و این برکات در شهرها و مناطق محروم نمایان بیشتری دارد و امروز امید داریم در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار کنیم و شاهد شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور درباره گروگان‌های میرجاوه یادآور شد: از طریق دیپلماسی کشور و فرماندهان ارشد این موضوع در حال رایزنی است و دولت پاکستان قول‌های مساعدی داده است که امید داریم در مورد مقرر شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

اشتری درباره حادثه جاده هراز اظهار داشت: این حادثه 3 ماه گذشته در مازندران اتفاق افتاد که بالافاصله افراد مورد نظر شناسایی شده و تحویل دستگاه قضایی شدند و به سرعت پرونده این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این دو مأمور نیروی انتظامی تحت مداوا قرار گرفتند که در حال حاضر حال یک نفر از آنها مساعد  است و فرد دیگر ادامه معالجات پزشکی خود را سپری می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تأکید کرد: چنین اتفاقاتی در کشور چندان وجود ندارد بلکه این موضوع انتشار زیادی داشته است. مردم علاقه زیادی به فعالیت‌های 24 ساعته پلیس در سطح جاده‌های کشور دارند و نیروی انتظامی با سرعت و اقتدار با چنین افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

اشتری درباره مبادلات کالا بین ایران و کشور همسایه بیان داشت: سیاست‌های کلی چنین موضوعاتی و موضوعات اقتصادی و همچنین بازارچه توسط دولت مشخص می‌شود و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را می‌کند تا قوانین موجود به خوبی اجرا شود و حقوق فردی پایمال نشود و  وظیفه ما این است در کنار مردم و سرمایه‌گذاران قرار بگیریم و امنیت آنها را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ ع

R1018188/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود