Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@20:42:59 GMT

قطر هم حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۳۵۸

قطر هم حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دولت قطر ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به شهر خان‌یونس، تأکید کرد که این حملات به بحرانی‌شدن اوضاع غزه در پرتو محاصره تحمیلی بر این منطقه، می‌انجامد.

در این بیانیه آمده است که دولت قطر به شدت این حملات اسرائیل به شهر خان یونس را محکوم می‌کند.

پیش از ایران، اردن، جنبش حزب‌الله و جنبش انصارالله یمن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/ 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، مبارزان مقاومت اسلامی، تجهیزات جاسوسی پایگاه راداری رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا را با سلاح مناسب هدف قرارداده و منهدم کرده است.

حزب الله لبنان پیش از این در چهار بیانیه جداگانه از حمله موشکی و توپخانه ای به مواضع و نظامیان و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه های «بیاض بلیدا»، «رویسات العلم» و «الراهب» خبر داده بود.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

خبرگزاری رویترز پیشتر در گزارشی به وضعیت ساکنان مناطق شمالی اراضی فلسطین اشغالی پرداخت و گزارش داد که از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکنان این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

رویترز در این گزارش اعلام کرد: از زمانی که شبه‌نظامیان قدرتمند حزب الله لبنان یک روز پس از حمله شوک آور (طوفان الاقصی) هفتم اکتبر حماس (جنبش مقاومت اسلامی) مناطق شمالی اسرائیل (اراضی فلسطین اشغالی) را هدف آتش خود قرار دادند، تاکنون حدود ۶۰ هزار اسرائیلی در این مناطق آواره شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی سمنانی‌ها در حمایت از عملیات وعده صادق+فیلم
  • حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم اسرائیل به رفح
  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است