Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست بیست نفره اردوی تیم ملی بسکتبال اعلام شد که نام ارسلان کاظمی ستاره تیم ملی در آن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال از شنبه بیست و ششم آبان تمرین‌هایش را برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی آغاز می‌کند و کادرفنی تیم ملی برای این اردو از بیست بازیکن دعوت کرده که نکته جالب توجه نبودن نام ارسلان کاظمی در لیست است اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد آرون گرامی‌پور دعوت شده آست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین آذری، روزبه ارغوان، محمدرضا بهرام‌زاد، محمد ترابی،‌محمد جمشیدی، حامد حدادی، محمد حسن‌زاده، حامد حسین‌زاده، آرن داوودی، نوید رضایی‌فر،‌ کیوان ریاعی، امیر صدیقی، آرون گرامی‌پور، سجاد مشایخی، رسول مظفری، سالار منجی، میثم میرزایی،‌ صمد نیکخواه‌بهرامی، بهنام یخچالی و محمد یوسف‌وند نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که دعوت نشدن از ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه و فرید اصلانی از نکات عجیب این لیست است.

تیم ملی ایران قبل از سفر به استرالیا در دوحه دو دیدار دوستانه خواهد داشت و سپس برای بازی با استرالیا به ملبورن می‌رود و دوازدهم نیز در مانیل با فیلیپین بازی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي بسكتبال ايران فدراسيون بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!

والتر دومینگز ۲۴ ساله از سطوح پایین‌تر فوتبال اروگوئه توسط مارچلو بیلسا فراخوانده شد

طرفداری | تیم ملی اروگوئه که خود را برای شرکت در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ آماده می‌کند، روز ۲۴ خرداد (۱ ژوئن) در دیداری دوستانه به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. 

به گزارش گل، مارچلو بیلسا سرمربی نام‌آشنای اروگوئه، در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، یک مهاجم آماتور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. این بازیکن که والتر دومینگز نام دارد، ۲۴ ساله‌است و در سطوح پایین‌تر لیگ اروگوئه‌ برای تیم یوونتود سوریانو بازی می‌کند. رسانه‌های محلی مدعی شدند که دومینگز در فصل جاری، ۵۷ گل برای تیمش به ثمر رسانده‌است. 

دومینگز پس از دعوت‌شدن به تیم ملی اروگوئه، در مصاحبه‌ای گفت:

از فدراسیون اروگوئه با من تماس گرفتند و گفتند که به تیم ملی دعوت شده‌ام! بسیار از این بابت خوشحالم. چند گل به ثمر رسانده‌ام؟ نمی‌دانم! سعی می‌کردم در تمام بازی‌های تیمم موثر باشم و تعداد گل‌های خودم را نمی شمردم.

والتر دومینگز مهاجم تیم ملی اروگوئه

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!