Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-28@17:10:42 GMT

یوتیوب را با واقعیت مجازی ببینید!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۵۳۴

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، هدست واقعیت مجازی "Oculus Go" گام بزرگی در فراهم کردن سرگرمی‌های سه بعدی برداشته است، چرا که از هم اکنون قابلیت دیدن ویدیوهای واقعیت مجازی در سایت یوتیوب(YouTube) به آن اضافه شده است.

این قابلیت که در ماه سپتامبر در رویداد Oculus Connect 5 معرفی شده بود، در حال حاضر از طریق فروشگاه اوکولوس در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اپلیکیشن تقریبا از هر هدست واقعیت مجازی دیگر نظیر PlayStation VR، Daydream، HTC Vive و Samsung Gear VR نیز پشتیبانی می‌کند.

این ویژگی در مرحله بعدی، گزینه جدید نمایش گروهی را فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد تا به همراه دوستان خود، فیلم‌های واقعیت مجازی را تماشا کنید.

گفته می‌شود نسل بعدی هدست "اوکولوس گو"، از کارت حافظه میکرواس‌دی، یک حالت شبانه جدید و حالت کم‌مصرف پشتیبانی می‌کند.

0 نمایش محتوای بیشتر در این بخش: « رونمایی مزدا از مدل CX- 5 2019 + تصاویر نوشتن دیدگاه

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی

آدرس سایت

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

ارسال لغو JComments بازگشت به بالا پیوندهاRSSسفارش آگهیتماس با ماورود تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانه آخرین نیوز می باشد.
آمار

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

مرکز مبادله اعلام کرد: بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳، ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • بالا رفتن سن سالمندی از دیدگاه عموم
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد