Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ضمن گرامی داشتن یاد و خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس با قرائت شعری در خصوص شهید و شهادت گفت: اگر دقت کنیم و به تک تک شهدای عزیز کشورمان و زندگی نامه آنها نگاه کنیم این موضوع را به راحتی می شود درک کرد که شهادت اتفاقی نیست خیلی باید پدر و مادر نان حلال به کار برده باشند تا از دامن آنها شهید برخیزد و بسیار باید عبادت کرد و خلوص نیت داشت تا شهیدی به جامعه تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مظاهر نیکخواه افزود: تمام ما مردم ایران مدیون ثانیه به ثانیه زندگی خانواده شهدا بویژه فرزندان آنها هستیم و نباید هیچگاه از یاد ببریم که این خانواده ها بدون وجود پدر یا همسر یا فرزند با چه مشقاتی زندگی می کنند. وی اظهار داشت: گمنام بودن یکی از ویژگی‌های انسان‌های وارسته است که خالصانه جان خود را برای حفظ سرزمین و ناموسشان در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ما بتوانیم با آسایش و امنیت زندگی کنیم. قرائت شعری در وصف شهدای گمنام پایان بخش سخنان رییس دانشگاه در این مراسم معنوی بود. پیدا شده ای شهید گمنام نام آوری ات زبانزد عام از نام و نشان فراتری تو گمنام منم اسیر یک نام خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس، مداحی ذاکر اهل بیت، اهدای لوح سپاس از طرف رئیس دانشگاه به شش خانواده شهید مدافع حرم استان، اجرای مارش، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه های این مراسم پرشور معنوی بود. اضافه می شود: پیکر مطهر 5 شهید گمنام، چهارم آبان 1387 با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و دانشگاهیان در جوار مسجد النبی (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به خاک سپرده شد. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد. انتهای پیام/ 283 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گرامیداشت خاطره گویی دوران دفاع مقدس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گرامیداشت خاطره گویی دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی