Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:48:23 GMT

سرپرست دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني معرفي شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۶۰۶

سرپرست دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني معرفي شد

خبرگزاري آريا - طي حکمي از سوي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، مسعود اسعدي به‌عنوان سرپرست دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني معاونت امور مطبوعاتي منصوب و آيين توديع معارفه آن صبح امروز برگزار شد.
محمد سلطاني‌فر، معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، پيش از ظهر امروز با حضور در ساختمان دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني، تبليغات را يکي از حوزه‌هاي مهم و مورد تاکيد وزارت فرهنگ عنوان کرد و افزود: دنبال مسيرهاي جديد براي بهره برداري از فضاي تبليغات هستيم تا با اتخاذ سه رويکرد کارآمدي بيشتر، توسعه فعاليت‌ها در حوزه‌هاي نوين و استفاده از بخش خصوصي، زمينه بروز تحولات در اين حوزه را بيش از گذشته شاهد باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين از پيگيري‌ها براي تشکيل اتحاديه تبليغات کشور خبر داد و ضمن قدرداني از خدمات آقاي محمد حيدري، مديرکل پيشين اين دفتر خاطرنشان کرد: تلاش ما بر اين است که از نيروهاي کارآمد درون‌سازماني براي تصدي پست‌هاي مديريتي استفاده کنيم تا با شناخت و تسلط کافي، مسيرهاي رفته شده، بهتر و سريع تر پيموده شود.
معاون مطبوعاتي در پايان اين نشست که با اهداي حکم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همراه بود، با بيان اينکه آقاي اسعدي که از نيروهاي باسابقه دفتر تبليغات و داراي شناخت خوبي از مجموعه است، مي‌تواند برنامه‌هاي طراحي شده را با کمترين نوساني ادامه دهد، افزود: به‌طور حتم برنامه‌هاي خوب گذشته با حضور ايشان تداوم خواهد داشت.
در ادامه مسعود اسعدي، با اشاره به توانمندي نيروهاي اين دفتر ابراز اميدواري کرد بتواند از اين ظرفيت‌هاي موجود براي پيشبرد اهداف طراحي شده استفاده کند.
شايان ذکر است در حکم سيدعباس صالحي خطاب به مسعود اسعدي آمده است: نظر به سوابق تجربي جنابعالي، بنابه پيشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني به‌عنوان (سرپرست دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني) منصوب مي‌‎شويد.
اميد مي‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود در زمينه سياست‌گذاري، برنامه‌ريزي و نظارت بر اجراي قوانين، ضوابط و مقررات مرتبط با پخش و انتشار تبليغات از رسانه‌هاي مختلف، سامان بخشيدن به مراکز و کانون‌هاي آگهي و تبليغاتي و انجام ساير وظايف محوله موفق باشيد.
دکتر محمد حيدري مديرکل پيشين اين دفتر، هفته گذشته به سمت معاون استاندار و فرماندار ويژه دزفول منصوب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی