Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا در خصوص تقابل تیمش مقابل ماشین‌سازی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی حاضر شد و اظهارکرد: فردا بازی سختی داریم. امسال هنوز به آمادگی و هماهنگی لازم نرسیده‌ایم. چند برهه نتایج بد گرفتیم. فردا جبران خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تیم خوب و سختکوشی بازی داریم که نه در خانه و نه خارج خانه به کسی باج نمی‌دهد و امیدواریم به سه امتیاز برسیم.

وی افزود: ما یک مشکل اساسی داریم و آن پول است که به هیچ عنوان بازیکن داخلی نمی‌توانیم بگیریم چون بازیکن خوبی نمانده است. بازیکنان خارجی هم با نوسانات دلار نمی‌شود جذب کرد. فکر نکنیم کار خاصی بتوانیم در نقل و انتقالات انجام دهیم.

سرمربی سایپا درباره زلزله کرمانشاه و کمک‌هایش به مردم آن منطقه گفت: من وظیفه‌ام را انجام دادم و کار من دلی بود. مردم هم کمک کردند. ما یکی از ده‌ها را تکمیل می‌کنیم و به سراغ ده بعدی می‌رویم. تقریبا ۸۰ درصد کار آن انجام شده و تا دو ماه دیگر تکمیل می‌شود. سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم و پول داریم، خانه بسازیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی دایی در نشست خبری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود

استاندار ایلام با اشاره به بعضی خدمات آبفای استان طی دو سال گفت: طی این مدت به ۱۸ روستای بخش جزمان و ۱۳ روستای دهستان داجیوند(بخش مرکزی هلیلان) آب‌رسانی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در دیدار با مدیرعامل و معاونین آبفای استان ایلام، اظهار کرد: تکمیل تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا پایان خردادماه در اولویت قرار گیرد و تصفیه‌خانه فاضلاب ایلام در قالب قرارداد (بی او تی) تکمیل شود و تکمیل فاضلاب مهران و ایوان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به آب‌رسانی به روستاهای شهرستان چوار با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، افزود: در قالب آب‌رسانی به مناطق محروم، به بیش از ۱۴ روستای محروم با مشارکت آبفای استان و قرارگاه سازندگی سپاه، آب‌رسانی شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: با دستور مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برای تعمیر و اصلاح سیل‌بندهای شهر ایلام، ۱۸ هزار میلیارد ریال اختصاص یافت که مقرر شد سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو طی زمان‌بندی سه‌ساله، به صورت برابر این اعتبارات را تأمین و این پروژه را تکمیل کنند.

بهرام‌نیا گفت: با کمک قرارگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران، آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال اجرا بوده و قرار است که این تعداد روستا به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در استان افزایش پیدا کند.

کد خبر 745201

دیگر خبرها

  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد