Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر و مشاور علمی و پژوهشی ارتباطات در بازدید از دانشکده پست و مخابرات با اشاره به اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه IOT( اینترنت اشیا) اظهار کرد: با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه اینترنت اشیا دانشگاه امیرکبیر و دانشکده پست و مخابرات در این زمینه همکاری های لازم را با یکدیگر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارتقای نظام آموزشی دانشکده پست و مخابرات، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشکده پست و مخابرات راهی به سوی مجموعه مخابرات و پست کشور است، بنابراین باید برای ارتقای نظام آموزشی آن گام برداریم.

معتمدی درباره دانشگاه امیرکبیر نیز توضیح داد: این دانشگاه دارای 110 عضو هیات علمی است و ظرفیت های خوبی در حوزه IT دارد که علاقمندیم همکاری لازم را با دانشکده پست و مخابرات در این حوزه داشته باشیم.

وی با تاکید به موضوع هوشمندسازی خاطرنشان کرد: هوشمندسازی را از دانشگاه امیرکبیر در حوزه انرژی آغاز کردیم به طوری که از این طریق میتوانیم 30تا40درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم در این حوزه با IOT  و BMS ساختمان های هوشمند را تقویت کنیم.

در ادامه وحید یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به همکاری سه جانبه دانشگاه‌های خارجی، دانشگاه امیر کبیر و دانشکده پست و مخابرات و ابراز رضایت از همکاری با دانشگاه امیر کبیر در زمینه اینترنت اشیا تصریح کرد: در تلاش هستیم تا تفاهم نامه سه جانبه میان این دانشگاه ها منعقد شود که در این زمینه دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه های خارجی پذیرش شوند که تاکنون مذاکرات خوبی دراین زمینه انجام شده است.

بر اساس این گزارش، رییس دنشگاه امیرکبیر از بخش های مختلف دانشکده پست و مخابرات بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در این دانشکده قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انرژی اینترنت صرفه جویی مخابرات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی