Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی و دفاعی بالایی برخوردار است به گونه‌ای که قادر است، توطئه‌ها و تحرکات دشمن را در منطقه و مرزها رصد و بلافاصله با آن مقابله کند. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در جلسه جمع‌بندی نهایی نظارت تخصصی از فرماندهی انتظامی استان گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارداشت: اهمیت نظارت و بازرسی بر کسی پوشیده نیست از فرمایشات مقام معظم رهبریو تجربه‌ای که سازمان‌های نظامی و انتظامی به دست آورده‌اند مشخص است در جاهایی که بازرسی صورت گرفته، عملکردها و فعالیت‌ها ارتقاء یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی استان گلستان برای اقدامات انجام شده در بحث نظارت و بازرسی بر عملکرد مجموعه خود، افزود: کارنامه ناجا روبه پیشرفت است که این حاصل خون شهدا است و ما باید از این امنیت پاسداری کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات، احصاء نقاط قوت و ضعف است تا با رفع معایب و تقویت محاسن سبب ارتقاء عملکردها شویم.

وی تأکید کرد: گلستان از نظر وضعیت قومی و مذهبی متفاوت است و زمینه بروز برخی تهدیدات را دارا می باشد که بحمدالله با همت خوب همکاران مجموعه انتظامی، مسئولان به خصوص نماینده ولی فقیه در استان، وحدت آرامشی مشاهده می‌شود که مجموعه‌های مختلف می‌توانند با نشاط و پویایی به خدمت رسانی مردم مشغول باشند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با نگاهی به کارنامه ناجا در می‌یابیم که از سال‌های گذشته شاهد رشد و تعالی در زمینه مختلف هستیم که این امر حاصل تلاش همکاران ما در شهرها و مرزها و جانفشانی شهداست.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به توطئه‌های دشمن در آستانه 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد است تا از طریق توطئه های اقتصادی به کشور ضربه بزند تا از این طریق مردم را تحت فشار قرار دهد و از این طریق به اهداف شوم خود برسد برهمین اساس مسئولان باید با همه توان، تلاش کنند تا این توطئه های شوم را خنثی کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: می‌توان با اشراف کامل در عرصه‌های مختلف مانع هرگونه اخلال در نظم و امنیت شد لذا باید مراقب هرگونه تحرک دشمن در راستای بر هم ریختن آرامش و امنیت جامعه باشیم.

فرمانده ناجا به اجرای طرح های اجتماعی در راستای مقابله با آسیب ها و... اشاره و خاطر نشان کرد: همواره، اجرای چنین طرح هایی در دستور کار پلیس است تا با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد شود.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی و دفاعی بالایی برخوردار است به گونه ای که قادر است، توطئه ها و تحرکات دشمن را در منطقه و مرزها رصد و بلافاصله با آن مقابله کند.

سردار اشتری، صیانت از کارکنان و بحث معیشت آنان را از اولویت های در دستور کار ناجا برشمرد و تصریح کرد: در بحث صیانت از کارکنان با راه اندازی قرارگاه جهادی تلاش شده تا اقدامات اساسی در این حوزه انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: در بحث معیشت کارکنان ناجا که یکی از اولویت های این نیرو می باشد، بایستی اقدامات جهادی صورت گیرد و به هر میزان در قالب قانون به این موضوع کمک شود، قابل تقدیر است.

فرمانده ناجا، آموزش کارکنان را یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و ادامه داد: باید با تمرین و ممارست، آمادگی کارکنان به حد ایده آل برسد.

وی بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها با ناجا تاکید و بیان کرد: مردم، بالاترین سرمایه ماهستند و هر چقدر مشارکت عمومی افزایش یابد در اجرای مأموریت‌ها موفق‌تر عمل می‌شود.

فرمانده ناجا به بعد رحمانیت پلیس با مردم اشاره و بیان کرد: برای کسانی که سعی می کنند مخل نظم و امنیت باشند یا دست تعدی به مردم یا مأمور دراز کنند باید خوفی از مجازات وجود داشته باشد؛ یعنی اقتدار و رأفت هر دو لحاظ شود.

وی اظهار داشت: با توجه به ترددهای زیادی که در استان گلستان وجود دارد بایستی با تمام توان و با ارائه راهکارهای موثر برای کاهش تصادفات با مشارکت دستگاه های دیگر و مردم اقدامات لازم صورت گیرد.

سردار اشتری گفت: مشروعیت امروز پلیس در لباس سبز به دلیل داشتن نعمت ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا است که از این بابت خدا را شاکریم و ان شاءالله مدیون خون شهدا و حضرت امام خمینی(ره) نشویم.

انتهای پیام/ع

R41471/P1494/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک بمب در ورزشگاه بوندسلیگایی!

به گزارش "ورزش سه"، به گفته پلیس، این کشف یک بمب بزرگ پرتاب شده از یک هواپیما نبود، بلکه یک بمب آتش زای کوچک، احتمالاً مربوط به جنگ جهانی دوم بود.

با این حال، به نظر نمی رسد که عملیات تخلیه ضروری باشد. به گفته پلیس، کارگران ساختمانی صبح روز دوشنبه بمب را در منطقه برتزنهایم ماینس پیدا کردند. آنها بلافاصله به پلیس و آتش نشانی هشدار دادند.

امروز قرار است سرویس خنثی سازی، بمب را بررسی کرده و احتمالاً مستقیماً آن را خنثی کند. هیچ خطری برای مردم وجود ندارد ولی پلیس درخواست کرده مردم برای احتیاط از منطقه دوری کنند.
از نظر ورزشی نیز اوضاع مایننس اصلا خوب پیش می رود. آنها با 26 امتیاز در رده 16 قرار دارند و خطر سقوط به شدت یان تیم را تهدید می کند.

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • کشف یک بمب در ورزشگاه بوندسلیگایی!
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش