Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@04:03:09 GMT

لزوم استمرار فعالیت‌های سبک زندگی در خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۷۱۷

لزوم استمرار فعالیت‌های سبک زندگی در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، محمدرضا خباز،استاندارخراسان‌‍شمالی در آیین اختتامیه اولین همایش سبک زندگی، با تاکید بر اینکه در خراسان‌شمالی باید توجه ویژه ای به مقوله سبک زندگی اسلامی به دلیل طرح این مساله برای اولین باردراستان توسط مقام معظم رهبری داشته باشیم، گفت: باید این بنیان محکم را به جاهای دیگر به خوبی منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر استمرار برگزاری این هم اندیشی در استان، افزود: کار فرهنگی مستمری را در این حوزه شروع کنیم زیرا که با نشست های معمولی این مساله به سرمنزل مقصود نمی رسد.
خبازبا بیان اینکه کار فرهنگی صبر و حوصله و مداومت می خواهد، گفت: جلوه گاه فرهنگ، بیشتر در رفتاروکردار مدیران و دست اندرکاران مشاهده می‌شود و نمی توان تنها با زبان و گفتار آثار مثبت آن را در بین مردم نشان داد.
استاندار خراسان‌شمالی عنوان کرد: اسلام به عنوان آخرین ودیعه الهی و قرآن به عنوان معجزه پیامبر دراختیار ما قرار دارد،بنابراین هنر دانشمندان و نخبگان این است که از لابلای حقوق اسلامی زندگی سعادتمندی را برای مردم طراحی کنند.
خبازیادآور شد: الگوی ما باید ٣٣٠ هزار شهیدی باشد که جان خود را برای آرامش و بالندگی کشور از دست دادند و امروز باید این الگوها به روش جدید و مورد پسند و منطبق با روحیات به جوانان ارائه شود.
گفتنی است، آیین اختتامیه اولین هم اندیشی سبک زندگی صبح امروز با حضور مسئولان استانی، اساتید دانشگاه ها، صاحبنظران و دانشجویان در محل سالن اجتماعات دانشکده هنر دانشگاه بجنورد برگزار شد.
انتهای پیام.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار، از دختر «کیم جونگ اون» با لقب رهبران ارشد یاد شد

رسانه کره‌شمالی برای نخستین بار از لقب رهبران این کشور برای دختر «کیم جونگ اون» رهبری کره‌شمالی استفاده کرد که نشان‌دهنده تقویت جایگاه دختر کیم به عنوان گزینه جانشینی است.

به گزارش ایسنا، رسانه دولتی کره‌شمالی در گزارشی از بازدید کیم جونگ اون و دختر نوجوانش از یک گلخانه‌ خبر داد و این خانم به‌عنوان «هدایتگر بزرگ» توصیف شد؛ اصطلاحی که معمولا برای رهبران ارشد این کشور محفوظ است.

به نوشته روزنامه تلگراف، در این گزارش آمده است: «هدایتگر بزرگ، به همراه اعضای حزب، دولت و ارتش و پدرش به این مزرعه رفتند.»

طبق گفته رئیس دانشگاه مطالعات کره‌شمالی در سئول، این نخستین بار است که رسانه دولتی کره‌شمالی از چنین لقبی برای توصیف «کیم جو آئه»، دختر نوجوان رهبر کره‌شمالی استفاده می‌کند.

مدیر مرکز استراتژی شبه‌جزیره کره در موسسه سجونگ گفت: واژه «هیانگدو» یا همان هدایتگر به صورت معمول برای رهبران و سران ارشد یا جانشین‌های رهبری کره‌شمالی به کار برده می‌شود. چنین توصیفی نشان می‌دهد که این دختر، جانشین بعدی رهبر کره‌شمالی است.

کیم جونگ اون، نوه کیم ایل سونگ، موسس کره‌شمالی و سومین نسل از خانواده کیم در این کشور است. او در سال ۲۰۰۹ با «ری سول جو» ازدواج کرد.

جو آئه در ۲۰۲۲ توسط رسانه کره‌شمالی به جهان معرفی شد، زمانی که به همراه پدرش در مراسم پرتاب یک موشک بالستیک بین قاره‌ای حضور یافت.

او از آن زمان در بسیاری از رویدادهای رسمی از جمله مانورهای نظامی، بازدید از کارخانه‌های تولید سلاح و همچنین رژه‌های نظامی در کنار پدرش حضور داشته است.

پیش از ۲۰۲۲، تنها تایید وجود او از سوی دنیس رادمن، ستاره سابق بسکتبال ایالات متحده بود که در سال ۲۰۱۳ به کره‌شمالی سفر کرد و گفت با دختری به نام جو آئه که فرزند کیم جونگ اون است، ملاقات داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۱ پایگاه در طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر خراسان‌شمالی
  • چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد به کار خود پایان داد
  • فعالیت ۵۶ داروخانه خراسان شمالی در ایام نوروز
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار خراسان شمالی در طرح نوروزی
  • برای اولین بار، از دختر «کیم جونگ اون» با لقب رهبران ارشد یاد شد
  • شرکت ۱۴۲۹ دانشجو خراسان شمالی در اردوی راهیان نور
  • بارش پراکنده باران از امروز در خراسان رضوی
  • طرح «زندگی با آیه‌ها» عملیات فرهنگی ماه رمضان در کشور است
  • برپایی خیابان غذا در بجنورد در تعطیلات نوروز
  • هفت هزار کیلومتر رکاب زنی برای معرفی خراسان شمالی