Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جعفر سلیمانی شهردار کاشمر با اشاره به این‌که مسؤلان و متولیان امر در خصوص اجرای باند دوم این محور پیگیری‌ها و رایزنی‌های مستمری انجام داده‌اند، گفت: نتیجه این تلاش‌ها منجر به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری کاشمر و اداره کل راه و شهرسازی استان شده است که بر این اساس ۹ کیلومتر ورودی این جاده تا پلیس‌راه کاشمر تعریض و دوبانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه شهرداری کاشمر به تعهدات خود در این زمینه که مبنی بر اجرای زیرسازی و کانال گذاری بوده است کاملا عمل کرده است.

شهردار کاشمر با بیان این‌که امروز شاهد تحقق بخشی از مطالبه حق مردم کاشمر در گذرگاه خونین خواهیم بود گفت: با توجه به اینکه اعتبار موردنیاز این پروژه تا پایان مشخص‌شده است امیدواریم بتوانیم در سایه یک هم‌افزایی شاهد بهره برداری تعویض ۹ کیلومتری این جاده باشیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه شهرداری کاشمر با دریافت ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مقدمات ورودی شهر‌ها و جرائم راهنمایی و رانندگی مکلف است با اجرای بنا‌های فنی و عملیات زیرسازی، سطح جاده را آماده آسفالت تحویل دهد که تاکنون بخوبی پیش رفته و آماده است، افزود: امیدواریم هرچه سریعتر در این راستا راه و شهرسازی از محل قیر رایگان نسبت به آسفالت و روکش آسفالت این مسیر نیز اقدام کند.
انتهای پیام//و. ت
تعویض ۹ کیلومتری ورودی جاده کاشمر به شادمهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرسازی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان