Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جمالی نوبندگانی، نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تاسیس شعبه جدید داروخانه هلال احمر برای جلب رضایت بیماران سرطانی و خاص الزامی است،گفت: ماندن بیماران در صف‌های پذیرش و توزیع دارو صحیح نیست.

اخبار اجتماعی ایران/ محمد جمالی نوبندگانی درباره  ازدحام  بیماران در داروخانه هلال احمر برای دریافت دارو،گفت: مردم از کمبود گیت‌های پذیرش و تحویل دارو در داروخانه هلال احمر گله مند هستند و این گله مندی را در زمان بازدید، رییس سازمان هلال احمر از داروخانه ها مذکور را مردم به ایشان انتقال دادند و ایشان نیز قول دادند در راستای رفع مشکلات در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم تاسیس شعبه جدید داروخانه هلال احمر برای جلب رضایت بیماران سرطانی

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات داروخانه هلال احمر این استکه امکان افزایش  خدمات با فضای موجود کنونی داروخانه مذکور وجود ندارد و این در حالی است که  بنده پیشنهاد می‌کنم، برای تسریع در خدمات داروخانه هلال احمر که  نقش بسزایی در  تامین دارو برای بیماران خاص و سرطانی دارند، شعبه ای دیگری نیز تاسیس شود.

ماندن بیماران درصف‌های چند ساعته دارو صحیح نیست

جمالی نوبندگانی افزود: بیماران سرطانی و خاص صحیح نیست که برای اخذ  دارو در داروخانه های هلال احمر معطل شوند و اگر حتی  همراه بیماران نیز در صف دارو باشند و این افراد می بایست  استرس به موقع رساندن  دارو  به  بیمار را تحمل کنند.

نماینده مردم در مجلس دهم  تصریح کرد: حداقل یک شعبه دیگر ترجیحا نزدیک بیمارستان های که بیماران سرطانی و خاص  حضور دارند با نظر وزارت بهداشت ودرمان و سازمان غذا و دارو در نظر گرفته شود.

ماندن بیماران در صف‌های  توزیع دارو صحیح نیست

عضوهیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تاسیس شعبه جدید داروخانه های هلال احمر برای جلب رضایت بیماران سرطانی و خاص الزامی است یادآورشد: ماندن بیماران در صف‌های  توزیع دارو صحیح نیست./ خانه ملت

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فقدان مهارتهای خود مراقبتی در بیماران قلبی و بستری شدن مکرر آنها از چالش های مهم است که ریشه در اجرای برنامه خودمراقبتی نادرست و کافی نبودن آموزش به این بیماران دارد.

آموزش خود مراقبتی، انسانها را به سمت حفظ، نگهداری و ارتقای سلامت سوق می دهد و می تواندباعث مقابله ی بهتر افراد با اثرات بیماری گردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • حفظ سلامتی با استفاده صحیح از مکمل‌های بدنسازی
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود
  • با این تصمیم داروخانه‌ها، دارو گران می‌شود
  • با این تصمیم داروخانه‌ها، دارو گران می‌شود