Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عبدالله فیاض مدیر عامل شرکت گاز همدان در چمع خبرنگاران  با بیان اینکه همدان  اولین استان در کشور است که به ضریب پوشش 100 در صدی در گازرسانی به شهر ها رسیده است، بیان کرد: 30 شهر در استان همدان تحت پوشش شرکت ملی گاز ایران قرار دارد.

وی با بیان اینکه یک هزار .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

70 روستا در استان همدان قابلیت گازرسانی دارند، گفت:  به ببش از یک هزار و 23 روستا در استان گاز رسانی شده است که پوشش 7/99 درصدی را تشان می دهد.

مدیر عامل شرکت گاز همدان  با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری به تمامی  روستاهای بالای 20 خانوار گاز رسانی شده است، گفت: همدان در این زمینه نیز استان اول کشور در پوشش کامل روستاهای بالای 20 خانوار است.

فیاض با اشاره به تعداد مشترکان گاز خانگی در استان همدان بیان کرد: در استان همدان 629 هزار و 567مشترک وجود دارد که از این تعداد 417هزار و 457 مشترک معادل 3/66 درصد مشترک شهری و 212 هزار و 110نفر معادل 7/33درصد مشترک روستایی گاز هستند.

وی با بیان اینکه در سطح استان همدان 9 هزار 611 کیلومتر لوله کشی گاز فشار قوی وجود دارد، گفت:

مدیر عامل شرکت گاز همدان با اشاره به اینکه در سطح استان همدان 377 هزار و 394 علمک گاز نصب شده است، بیان کرد:  از این تعداد 17 هزار 220 مورد معادل 57 درصد شهری و 146 هزار و 164 مورد معادل 63 درصد در بخش روستایی نصب شده است.

فیاض در ادامه بیان کرد: در استان همدان 556 هزار و 843 مشترک گاز خانگی، 39 هزار 386 مشترک تجاری و 2 هزار و 526 مشترک صنتعنی و کشاورزی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مجموعا  598 هزار 804 مشترک در استان همدان وجود دارد، گفت: 11 شهرک صنعتی، 7 ناحیه صنعتی، نیروگاه مفتح، سیمان هگمتانه، فولاد آیلیاژی نهاوند، ویان اسدآباد  از مراکز مهم مصرف عمده گاز استان محسوب می شوند.

 مدیر عامل شرکت گاز استان همدان بابیان اینکه 11هزار و 28 خانوار در استان تحت پوشش گازرسانی قرار دارند، گفت:   در سال جاری با گاز رسانی به تمامی روستاهای بالایی 20 خانوار، استان همدان  به عنوان اولین استان سبز در کشور معرفی شده است.

فیاض در ادامه بیان کرد: 128 واحد صنعتی نیز  از خدمات گاز رسانی نیز بهرمند شده است.

 وی  با بیان اینکه شرکت گاز همدان  از ابتدای سال تا کنون 216 میلیارد تومان فروش گاز داشته است، گفت: کل وصول مطالبات شرکت ملی گاز استان همدان 175 میلیارد تومان است که سهم بخش خانگی بیش از 54 میلیارد برآورد شده است.

 مدیر عامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: از این مقدار 28 میلیارد سهم 3 کارخانه بزرگ سیمان، 9/12 میلیارد سهم نیروگاه و 21 میلیارد سهم سایر بخش ها در استان همدان می باشد.

فیاضی با اشاره به مطالبات بالایی شرکت ملی گاز استان همدان از مشترکین گفت: استان همدان در وصول مطالبات در کشور در رتبه آخر قرار دارد.

وی با بیان اینکه مقدمات گاز رسانی به 715 واحد صنعتی در دست انجام است، گفت:  برای  این پروژه 3 پیمانکار تعیین شده است که شرکت گاز تا مبلغ 240میلیون تومان را متعهد می شود.

این مقام مسئول با اشاره به در اولویت قرار گرفتن خدمات کیفی در شرکت ملی گازهمدان گفت: تمامی خطوط و تاسیسات گاز در استان همدان طبق آخرین استاندارد های بین المللی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز استان همدان با بیان اینکه هیچ اشتراک غبر قانونی در استان همدان نداریم گفت: برا اساس مقررات و فنی امکان ایجاد اشتراک غیر قانونی وجود ندارد و در صورت مشاهده برخورد حقوقی و قانونی خواهد شد.

فیاضی با اشاره به  هوشمند سازی کنتور های گاز در استان همدان بیان کرد: در کشور 3 شرکت بزرگ برای این کار اعلام آمادگی کردند که شرکت کنترل گاز اکباتان نیز از استان همدان در این زمینه اقداماتی را در دست اجرا دارد.

وی در ادامه بیان کرد: این شرکت 5 هزار کنتر هوشند گاز را در دست ساخت دارد تا به طور آزمایشی در برای بخشی از مشترکین شهر همدان نیب شود تا در صورت موفقیت سراسر استان تحت پوشش این پروژه هوشمند سازی قرار گیرند.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان  با اشاره به سابقه گاز رسانی در استان همدان بیان کرد: خدمات گاز رسانی در استان همدان از سال 64 در دو شهر همدان و ملایر آغاز و به طور رسمی از سال 67 پروژه های گاز رسانی در این دوش هر افتتاح شد و تا سال 88 در کل استان ادامه داشت.

انتهای پیام/د.ا

رتبه آخر همدان در وصول مطلبات مشترکین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز مشترکین گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید

بانک جهانی از کاهش ضریب جینی ایران به ۳۴.۸ درصد در سال ۲۰۲۲ خبر داد که کمترین رقم طی ۸ سال گذشته بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک جهانی نشان می دهد ضریب جینی ایران در سال 2022 کاهش یافته و به کمترین رقم طی 8 سال گذشته رسیده است.

ضریب جینی ایران که میزان شکاف درآمدی را نشان می دهد در سال 2021 بالغ بر 35.5 درصد اعلام شده بود اما این رقم در سال 2022 با کاهش 0.7 واحدی به 34.8 درصد در سال 2022 رسیده است.

ضریب جینی ارقامی از 0 تا 100 را در برمی‌گیرد که هرچه این رقم بیشتر باشد دلالت بر شکاف و نابرابری درآمدی بیشتر در یک کشور دارد. به عبارت بهتر، اگر همه افراد جامعه به اندازه هم درآمد داشته باشند، ضریب جینی معادل صفر و اگر تمام درآمدها تنها به یک نفر برسد، ضریب جینی 100 است که این بدترین حالت ممکن خواهد بود.

بدین ترتیب پس از 8 سال دوباره ضریب جینی ایران به رقم 34.8 درصد رسیده است.  بانک جهانی در سال 2014 نیز رقم ضریب جینی ایران 34.8 را  درصد اعلام کرده بود. کمترین رقم ثبت شده برای ضریب جینی در ایران طی سه دهه گذشته مربوط به سال 2013 است که این رقم به 34 درصد رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها