Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:16:52 GMT

ضاربان طلبه نیشابوری دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۷۱۵۹

ضاربان طلبه نیشابوری دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی نیشابور گفت: افرادی که یک طلبه 21 ساله را در این شهر مورد ضرب و شتم قرار داده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روزسه شنبه به نقل از سرهنگ حسین دهقانپور گزارش داد: این طلبه جوان چند روز پیش با مراجعه به کلانتری 13 قدس نیشابور از چند نفر بخاطر حمله و ضرب و شتم شکایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس ادعای شاکی فردی 18 ساله او را به ضرب چاقو مجروح کرده و با خودروی سواری سمند به اتفاق دوستانش از محل متواری شده بود.
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی اعلام این شکایت بلافاصله پیگیری پلیس برای شناسایی متهم آغاز و منزل پدر وی شناسایی شد. در ادامه تحقیقات سه نوجوان 17، 18 و 20 ساله شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: برپایه اظهارات متهمان، آنها از طلبه بودن فرد شاکی نداشته و به دلیل اختلافهای قبلی، در روز حادثه با وی درگیری لفظی پیدا کرده که منجر به مضروب شدن این طلبه جوان می شود. با دستور دادستان عمومی نیشابور تحقیقات تا روشن شدن ابعاد این پرونده ادامه دارد.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در فاصله 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي طلبه مضروب نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مبنی بر کاهش سطح هوشیاری آقای ۷۰ ساله در مطب یکی از پزشکان قلب نیشابور فورا با توجه به حجم بالای ترافیک، موتورلانس پایگاه یک به عنوان کد پیشران و بطور همزمان آمبولانس پایگاه چهار شهری به محل فوریت اعزام شد.

سیدحمید حسینی افزود: عملیات احیای پایه توسط کادر درمان حاضر در صحنه قبل از رسیدن اورژانس شروع و پس از رسیدن کارشناس موتورلانس اورژانس عملیات احیای قلبی ریوی پیشرفته برای بیمار آغاز شد.

وی افزود: پس از رسیدن آمبولانس پایگاه چهار شهری به محل فوریت عملیات احیای قلبی ریوی پیشرفته برای بیمار ادامه یافت و بیمار پس از دریافت حمایت‌های پیشرفته قلبی و تنفسی با موفقیت احیا و بیمار در نهایت تحت پایش مداوم به کادر درمانی بیمارستان بیست و دو بهمن تحویل شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: در صورتی که عملیات احیای قلبی ریوی پایه برای بیمار در دقایق اولیه آغاز شود، شانس بقای بیمار بسیار افزایش پیدا می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور