Web Analytics Made Easy - Statcounter

اثر «کانی پیرنیانی» کارتونیست سنندجی عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان عنوان بهترین اثر بخش بین الملل رده سنی نوجوان سی امین جشنواره بین المللی کارتون «النس» بلژیک را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، در ادامه موفقیت های هنرمندان کردستان در بخش های مختلف هنری، جایزه بهترین اثر بخش نوجوان سی امین جشنواره بین المللی کارتون Olense Kartoenale کشور بلژیک را شامل تندیس و دیپلم افتخار و جایزه 250 یورویی به کانی پیرنیانی هنرمند نوجوان سنندجی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کانی پیرنیانی هنرمند 12 ساله سنندجی عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان که زیر نظر استاد سامان صولی کاریکاتور را آغاز نمود و در اولین حضور بین المللی خود موفق شد این جایزه ارزنده را از جشنواره النس که در شهر الن بلژیک با موضوع امنیت در کار برگزار گردید را از آن خود کرد.

 

در دو دوره گذشته این جشنواره نیز خانم رژینا قناعت از دیگر هنرمندان کارتونیست عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری کردستان  موفق به کسب این عنوان شده بود.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان خوزستان هفته کتاب و کتابخوانی شیراز محمد جواد ظریف طرح 550 هزار هکتاری افزایش سرانه مطالعه اردبیل اجلاس جهانی گردشگری هنرمند سنندجی کسب موفقیت جشنواره کارتون و کاریکاتور بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نام جوان سنندجی (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد جوان اهل شهرستان سنندج را که در هفته جاری جان چهار نفر از همشهریان سنندجی را نجات دادند، گرامی می‌داریم که دوباره نام افراد فداکاری همچون دهقان فداکار (ریزعلی خواجوی) را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود: نام این جوان (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی رویدادی مهم‌تر از روز سنندج نداریم و این مطالبه اصلی شورای شهر از ادارات است و همه باید پای کار باشند.

رضایی اضافه کرد: شورای شهر نیز در این هفته از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچون گذشته پای کار است.

وی گفت: از نظرات صاحب‌نظران و پیشکسوتان نیز باید در اجرای برنامه‌های هفته سنندج استفاده شود و بزرگان این شهر در این هفته مورد تقدیر قرار گیرند.

کد خبر 746950

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود