Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@02:00:06 GMT

طرح اهدای کتاب به مناطق محروم کردستان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۷۳۷۷

طرح اهدای کتاب به مناطق محروم کردستان اجرا می‌شود

معاون ارشاد کردستان از اجرای طرح اهدای کتاب به مناطق روستایی و نواحی منفصل شهری سطح استان خبر داد. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عبید رستمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته کتاب اظهار داشت: در جامعه امروز که شاهد گسترش رسانه‌های الکترونیکی و سایر وسایل ارتباط جمعی هستیم همچنان کتاب به‌عنوان یک رسانه پایا و ماندگار مطرح بوده و نقش آن در توسعه فرهنگی کشورها امری اجتناب‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار هفته کتاب گفت: امسال این هفته با عنوان «حال خوش خواندن» نام‌گذاری شده و در این راستا برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت این هفته در سطح استان پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، اهدای کتاب به مناطق روستایی و نواحی منفصل شهری سطح استان، تقدیر از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، رونمایی از تازه‌های نشر و برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی با موضوع کتاب با همکاری باشگاه‌های کتابخوانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده گرامیداشت این هفته است.

وی از برگزاری همایش پیاده‌رویی دوستدارن کتاب در سنندج خبر داد و ادامه داد: این همایش همزمان با روز جمعه 25 آبان‌ماه جاری از محل میدان گاز تا پارک کودک سنندج برگزار می‌شود.

رستمی به ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در طرح «پاییزه کتاب» نیز اشاره کرد و افزود: طرح «پاییزه کتاب» با شعار «حال خوش خواندن در پاییزه کتاب» دهمین گام در راستای اعطای یارانه نشر کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌هاست که از ٢٤ آبان‌ماه در شهرستان‌ها آغاز و تا ٤ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و دین ما نشات گرفته از کتاب است و این موضوع ایجاب می‌کند که جوانان ما امروزه با کتاب همراه باشند و بی‌گمان جامعه توسعه یافته و پویا جامعه‌ای است که افراد آن با کتاب مأنوس باشند.

گفتنی است؛ برنامه‌های گرامیداشت بیست و ششمین دوره هفته کتاب از تاریخ 24 آبان‌ماه تا یکم آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در قالب این گروه ها، ۴۸۰۰ جهادگر، خدمات عمرانی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پزشکی ارائه می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری