Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@23:43:08 GMT

طراح ارشد اپل، طلا ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۷۵۹۵

طراح ارشد اپل، طلا ساز شد

"جانی ایو" طراح ارشد کمپانی اپل از اولین محصول خارج از دنیای فناوری خود رونمایی کرد. او که پیشتر به دلیل طراحی منحصر به فرد آیپد، آیفون و اپل‌واچ مشهور شده بود، انگشتر تمام الماسی را طراحی کرده و برای عرضه در حراجی بسیار بزرگی در 5 دسامبر آماده کرد. بیتا میرعظیمی

جانی آیو با طراحی حلقه ای از جنس الماس توجه بسیاری از رسانه های سراسر جهان را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که این مرد دنیای فناوری این بار محصولی بدور از دنیای فناوری و زینتی را طراحی کرده است. 

جنس این انگشتر منحصر به فرد و بسیار گران قیمت، از مرغوب ترین الماس طراحی شده و حتی حلقه دور آن نیز متشکل از سنگ باارزش الماس است. آیو این محصول زینتی و گران قیمتی را با همکاری طراح مشهور مارک نیوزن تولید کرده و برای فروش در یک حراجی برای کمک به بیماران اچ ای وی در برخی از کشورهای آفریقایی آماده کرده است.

 

این انگشتر با عیار بالای الماس یکی از با ارزش ترین و منحصر به فردترین انگشترهای الماس در جهان بشمار می رود. چرا که تا حال حاضر هیچ انگشتری با چنین عیار بالایی در جهان طراحی و تولید نشده است. قیمت پایه این انگشتر 2 میلیون و 50 هزار دلار آمریکا تعیین شده است. این محصول جدید در حراجی کمک به بیماران اچ ای وی در 5 دسامبر به حراج گذاشته خواهد شد. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع دور دوم اجراهای «امشب به صرف بورش و خون» از ۳۱ خرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر که از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است، تا ۱۱ خرداد دور اول اجراهای خود را به پایان می‌رساند.

با توجه به استقبال مخاطبان از اجرای «امشب به صرف بورش و خون»، دور دوم اجراهای این اثر نمایشی از ۳۱ خرداد آغاز خواهد شد.

پیش‌فروش بلیت‌های دور دوم اجراهای «امشب به صرف بورش و خون» نیز از طریق سایت تیوال آغاز شده است.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

کد خبر 6100363 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد
  • حضور سه دونده ایرانی در لیگ الماس
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • اهدای انگشتر رهبر انقلاب به وحید شمسایی +عکس
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • شروع دور دوم اجراهای «امشب به صرف بورش و خون» از ۳۱ خرداد
  • حراج توپ طلای دزدی مارادونا 
  • توپ طلای مسروقه مارادونا به حراج گذاشته می‌شود
  • توپ طلای مسروقه مارادونا در حراجی پاریس!
  • توپ طلای دزدیده شده مارادونا در حراج!