Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@03:51:50 GMT

پرسپولیس، سوزوکی را از ژاپن گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۷۶۹۶

به گزارش پارس نیوز، فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران هر قدر برای کاشیما و طرفدارانش شیرین بود برای ستاره این تیم در فینال تلخ تمام شد، چون مصدومیت در جدال با مدافعان پرسپولیس، مهاجم جوان و تازه دعوت شده به اردوی تیم ملی را از چشیدن طعم ملی‌پوش شدن دور کرد.

 

یوما سوزوکی پدیده ۲۲ ساله ژاپن و باشگاه کاشیما آنتلرز در جریان بازی برگشت با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از ناحیه مچ پای راست دچار آسیب‌دیدگی شد تا به همین خاطر حضورش در اولین اردوی تیم ملی ژاپن بعد از دعوت برای نخستین بار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم خوش‌تکنیک و باهوش کاشیما که عنوان بازیکن برتر فینال را از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خود اختصاص داد در مصاحبه با وب‌سایت مطرح ژاپن خبر مصدومیت خود را تأیید و گفت: «خیلی درد شدیدی روی مچ پای راستم احساس کردم. البته وضعیت نهایی من بعد از انجام تست‌های پزشکی مشخص می‌شود، اما ممکن است به خاطر این آسیب‌دیدگی حضور در اولین اردوی تیم ملی را از دست بدهم».


موری تاموتسو سرپرست کاشیما آنتلرز در گفتگو با سایت نیکان اسپورت ژاپن مدعی شد در بازگشت از ایران شرایط مچ پای سوزوکی کاملاً بررسی و گزارش پزشکی در اختیار فدراسیون ژاپن و مدیرتیم‌های ملی این کشور قرار می‌گیرد تا آن‌ها در قبال همراهی یا عدم همراهی این بازیکن در اردوی آتی ژاپن تصمیم‌گیری کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا اردوی تیم ملی ژاپن بازی پرسپولیس ورزشگاه آزادی تیم ملی کنفدراسیون فوتبال مصاحبه ایران پرسپولیس ژاپن پارس سوزوکی پارس نیوز فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر

آفتاب‌‌نیوز :

وحید شادی نیا در تشریح این خبر گفت: بدنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی پایگاه‌های اورژانس حاضر در صحنه، پایگاه شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر را به محل حادثه کشاند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تأیید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است؛ حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر