Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@00:33:26 GMT

ترویج وقف کمک به فرهنگ جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۷۹۰۶

ترویج وقف کمک به فرهنگ جامعه است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خداوند به واقفین برکات می دهد هرچقدر در زندگی وقف را گسترش دهیم قطعا به خود ، جامعه و فرهنگ کمک کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در همایش یاوران وقف اظهار کرد:امام زاده ها فرصت مغتنم برای کشور است

وی با اشاره به اینکه امور دین، مذهب و مکتب هر دو از نکات اصلی و کلیدی است بیان داشت: این امام زادگان واجب تعظیم که در جای جای کشورمان قرار گرفته است عنایت بزرگی از طرف پروردگار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در نقطه نقطه این کشور امام زادگانی وجود دارد که مثل شمع روشنایی میبخشد و مردم از آن استفاده می کنند عنوان کرد: سند این امام زادگان خودشان و عنایت خودشان است.

حجت السلام نکونام با بیان اینکه امام زادگان برکات فراوانی را دارند اذعان داشت: یکی از عمده برکات اینها مذهب جعفری است و افتخار و بالندگی ما خاندان اهل بیت هستند.

وی ادامه داد:ما باید وظایف ایمانی را انجام داده و محبت اهل بیت را در دل خود داشته باشیم و اگر در کنار یکدیگر نباشد نقص است.

وی اذعان داشت: ما باید کمک از خیرین بگیریم و در آمد هایی این مجموعه ارتباط سازی در این جهت است.

نکونام با بیان اینکه مردم به جایگاه امام زادگان اعتقاد دارند یادآور شد: مردم بدانند پولی را که در ضریح میریزند حتما در عمران و آبادانی آن امام زاده هزینه می شود .

وی عنوان کرد: هرچقدر به اماکن مذهبی کمک کنید قطعا" به فرهنگ و سلامت ایمانی منطقه کمک کرده آید

نکونام یادآور شد : وقف در استان ما کمرنگ است وقف خیلی آثار و برکات دارد و حوزه علمیه با ابرومندی اداره می شود به بهترین شکل فرهنگ آن منطقه گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه هر مقدار وقف وجود داشته باشد آثار آن نیز وجود دارد عنوان کرد: وقف کردن ثبت درجات را بالا می برد..

حجت السلام نکونام با اذعان بر اینکه ما هر چه داریم از ائمه معصومین (ع) داریم بیان داشت: مبادا خدایی نکرده عمرمان به پایان برسد و تکیه ای از اموال را تحویل ائمه معصومین(ع) نکرده باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خداوند به واقفین برکات می دهد هرچقدر در زندگی وقف را گسترش دهیم قطعا به خود ، جامعه و فرهنگ کمک کرده ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • روز جهانی زمین پاک، نمادی از ترویج فرهنگ پاسداری از محیط زیست