Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان‌ آذربایجان شرقی امروز، 22 آبان‌ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، به فعالیت‌های قرآنی این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: امسال ۸۶ محفل قرآنی در سطح استان وشهرستان‌ها برگزار شده است.

وی اظهار کرد: طرح تربیت 18 هزار حافظ قرآن در استان اجرا شده که با اجرای این طرح تاکنون توانسته‌ایم ۱۵هزار نفر را در سطح استان تحت پوشش خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان‌ آذربایجان شرقی از اجرای طرح شبکه مجازی حفظ قرآن کریم ویژه بانوان نیز در استان خبر داد و افزود: تاکنون ۳۰۰ نفر از بانوان از این طریق در حال حفظ قرآن هستند.

‌مصائبی در ادامه با بیان اینکه با تلاش‌های این اداره کل امسال ۳۶۴ برگه سند برای یک هزار و ۴۸۵ رقبه سطح استان اخذ شده، گفت: از شاخص‌ترین این موارد اخذ سند امامزادگان عون بن علی، سید‌اسماعیل، حاج آقایار میانه با ۴۴ رقبه به مساحت ۱۶ هکتار، بلقیس دریانی و عبدالرحیم قائم مقام با بیش از ۳۸ هزار هکتار رقبه است که تا پایان سال نیز به همین میزان بر اسناد ماخوذه افزوده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، از صدور دستور قضایی برای ۶۴ مورد پرونده این سازمان در محاکم قضایی نیز خبر داد و گفت: در همین مدت با تلاش‌های انجام شده توسط اوقاف استان ۱۴ مورد از طریق صلح و سازش رفع معارض و مشکل شده است.

وی ادامه داد: رسیدگی به سه هزار و ۹۹۵ سند هزینه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال، تنظیم و تمدید مجدد سه هزار قرارداد اجاره موقوفات از دیگر اقدامات این سازمان بود.

‌مصائبی‌ اضافه کرد: امسال ۱۳۹ فقره موقوفه جدید در سطح استان ثبت شده است که ۱۲۱ مورد آن متصرفی و بقیه غیرمتصرفی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی اوقاف آذربایجان شرقی اجرای طرح تربیت حافظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی

(تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • تربیت حافظان قرآن در موسسه بیت‌الاحزان قم
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی