Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ابتدا در خصوص بازگشت خودش به ایران گفت:مشکلی پیش آمده بود که خوشبختانه حل شده و من صبح چهارشنبه وارد تهران خواهم شد. البته در روز‌های گذشته با سایر اعضای کادر فنی در تماس بودم و تمرینات طبق برنامه دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا در تمرینات شخصا حضور پیدا می‌کنم و روند کار را دنبال خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید همچنین در خصوص مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که در حقیقت رقابت‌های انتخابی المپیک نیز محسوب می‌شود و قرعه کشی این بازی‌ها گفت: طبیعتا هیچ گروه آسانی وجود ندارد و ما باید برای رویارویی با هر حریفی آماده باشیم، اما در مورد گروه خودمان باید بگویم عراق رقیب اصلی ماست و یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال آسیا محسوب می‌شود که از آن‌ها شناخت کامل داریم. در ترکیب این تیم بازیکنانی حضور دارند که عضو ثابت تیم بزرگسالان عراق هستند. دو تیم یمن و ترکمنستان هم در این گروه حاضر هستند که برای ما حریفانی ناشناخته محسوب می‌شوند. طبیعتا رقابت‌های این مرحله بسیار حساس خواهد بود و باید تلاش کنیم تا با قدرت مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کنیم.

کرانچار همچنین در خصوص بازی روز ۲۹ آبان برابر تیم امید عمان نیز اظهار داشت:من از ابتدا گفته بودم که بازی‌های تدارکاتی برای ما اهمیت زیادی دارد و در روند آماده سازی تیم تاثیرگذار خواهد بود. مسابقه با عمان هم می‌تواند بازی بسیار خوبی باشد و فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد بازیکنان در برابر یک تیم قدرتمند. امیدوارم در فرصت‌های بعدی و فیفا دی‌های پیش روی به این روند ادامه بدهیم و بازی‌های تدارکاتی مناسبی را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی بازیکنان گروه دوم دعوت شده به اردوی تیم ملی امید

ابهام در برگزاری دیدار تیم ملی امید فوتبال ایران - عراق/ احتمال تغییر زمین تمرین شاگردان کرانچار

استیلی: دیدار دوستانه ای با تیم ملی فوتبال امید عراق برگزار می کنیم

ستاره‌های فدراسیون فوتبال یکی یکی خاموش می‌شوند

انتهای پیام /

اظهارات کرانچار پس از ورود به ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی

سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر