Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:19:09 GMT

سریال جدید کره ای شبکه پنج

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۸۱۰۸

سریال جدید کره ای شبکه پنج

باشگاه خبرنگاران جوان: سریال «جونگ میونگ» محصول ۲۰۱۵ کره جنوبی به کارگردانی سنگ هو کیم است که در ۵۰ قسمت به مدیر دوبلاژی علیرضا باشکندی برای شبکه پنج سیما دوبله شده است. این مجموعه به زودی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: جونگ میونگ دختری شش هفت ساله فرزند ملکه و امپراطور بزرگ در کشور کوچک چوسان زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او طی چند دهه شاهد تغییرات سیاسی و نظامی کشور خود است و در تمام این سال‌ها با وجود خطرات بسیار، تلاش می‌کند تا کشورش را در شرایط دشوار جنگ با کشور‌های دیگر و از اختلافات داخلی نجات دهد.

او در این راه برادر کوچک و پدر خود را از دست می‌دهد و خودش نیز به سرزمین دیگری فرار می‌کند و مجبور می‌شود به عنوان کارگر معدن به سختی کار کند. اما بعد از سال‌ها به کشورش بازمی گردد. او همواره با برادر‌های ناتنی خود که یکی بعد از دیگری بر تخت امپراطوری تکیه می‌زنند، همکاری و گاهی اوقات مخالفت می‌کند تا بتواند وطن کوچک خود را به کشوری قدرتمند تبدیل کند. جونگ میونگ به مسئول اداره اسلحه سازی به نام هونگ جو وون علاقمند شده است.

صداپیشگان افسانه «جونگ میونگ» عبارتند از:

محمد یار احمدی، علی جلیلی باله (امپراطور مینگ و پسر لی گوی)، نصراله مدقالچی (امپراطور)، رزیتا یاراحمدی (جونگ میونگ)، مریم رادپور (ملکه انموک)، الهام چارانی (بازرس بانوان و ملکه)، آزیتا یاراحمدی (ان سول)، سمیه موسوی (کودکی جونگ میونگ)، ژرژ پطروسی (کیم جاجوم)، سعید مقدم منش (یانگ بی)، عباس نباتی (کیم)، منوچهر زنده دل (جی چان)، امیر محمد صمصامی (جوون)

منبع: فردا

کلیدواژه: سریال کره ای تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران

«۵۰ متر مربع» یک سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون: انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و... نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال ترکیه‌ای آمده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کار‌های غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و اقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.

این سریال با ترکیب ژانر کمدی و اکشن توانسته داستان جالب و جذابی را به مخاطبان ارائه دهد و سر و شکل استاندارد و خوبی دارد. فیلمنامه تعلیق و کشمکش خوبی دارد و ذهن مخاطب را درگیر می‌کند. انتخاب موضوع خوب است، موضوعی که در آن داستان مرد جنایتکاری روایت می‌شود که پسری را دزدیده و او را مانند پسر نداشته خود بزرگ می‌کند و حالا که پسر راز او را فهمیده نمی‌تواند از او دل بکند و...

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • افزایش تعرفه خرید برق از نیروگاههای کوچک مقیاس
  • پربیننده ترین برنامه‌های صداوسیما مشخص شدند