Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@13:13:53 GMT

ناو جنگی نروژ به طور کامل غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۸۱۳۰

ناو جنگی نروژ به طور کامل غرق شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از رویترز، یکی از ناوهای جنگی نیروی دریایی نروژ که 8 نوامبر با یک کشتی نفتکش در نواحی ساحلی این کشور برخورد کرده بود علی رغم تلاش های بسیار نیروی دریایی، به طور کامل غرق شد.

ارتش نروژ از روز پنج شنبه هفته گذشته در تلاش برای نجات دادن این کشتی از غرق شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 مامور نیروی دریایی از 137 خدمه کشتی در این حادثه آسیب دیده اند.

خبرنگار: میلاد فرجی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب های آزاد امداد و نجات شبانه روزی کشتی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/کریدورها کاملا باز است

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: بعد از اتمام ماموریت، کریدورها کاملا باز شده است و اکنون هم در شرایط بسیار خوب و با امنیت کامل پروازها در آسمان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده روز یکشنبه در گفت و گویی با تبریک عملیات غرورآفرین همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرفتن انتقام سخت از رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: ما به لطف خداوند از همان ابتدا و قبل از شروع عملیات، هماهنگی بسیار خوبی با نیروی هوافضا به عنوان نیروی عمل‌کننده این عملیات و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آوردیم.

وی افزود: از قبل از شروع عملیات هماهنگی بسیار خوبی با نیرو هوا فضا به عنوان مجری این عملیات و سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آوردیم کریدورها را جا به جا کردیم و تمامی هواپیماهای مسافربری را به منطقه امن منتقل کردیم

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: بعد از اتمام ماموریت، کریدورها کاملاً باز شده است و اکنون هم در شرایط بسیار خوب و با امنیت کامل پروازها در آسمان در حال انجام است.

سرتیپ رحیم‌زاده عنوان کرد: قرارگاه مشترک پدافند هوایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه و همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی با همه تمهیداتی که اندیشیده شده است، آمادگی دارد که اولاً آسمان کشور را برای همه پروازهای خودی و پروازهای مجاز که از آسمان کشور ما عبور می‌کنند، کاملاً امن و آرام داشته باشد.

وی تصریح کرد: در مقابل هرگونه تجاوز، این اطمینان را می‌دهیم که آسمان ما برای متجاوزین ناامن است و اگر دشمن در محاسبات خود اشتباهی کند و هرگونه تجاوزی را به آسمان کشور ما داشته باشد قطعاً با ضربات مهلک و آتشین سامانه‌های پدافند هوایی کشور مواجه خواهد شد.

کد خبر 744493

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملاً باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/کریدورها کاملا باز است
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم
  • واکنش کاخ سفید به توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل توسط ایران