Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درنشست ویدئو کنفرانس با عنوان مرور قوانین، مقررات و فرآیندهای رسیدگی به تخلفات درمانی، گفت: امیدواریم با ارتقای سطح همکاری ها بتوانیم گام موثری برای ارتقای وضع موجود در حوزه سلامت برداریم.

 جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست ویدئو کنفرانس با عنوان مرور قوانین، مقررات و فرآیندهای رسیدگی به تخلفات درمانی، گفت: امیدواریم با ارتقای سطح همکاری ها بتوانیم گام موثری برای ارتقای وضع موجود در حوزه سلامت برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران حوزه سلامت در سطح کارشناسی و مدیریتی، اظهار داشت: کار متولیان در حوزه سلامت دارای ابعاد و گستره پیچیده ای است و واضح است که فعالان این حوزه، شناخت کافی از مسائل موجود در این زمینه دارند. 
وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی برای بهبود و پیشبرد اهداف وزارت بهداشت و درمان آمادگی دارد تا در تامین امور نظارتی، رسیدگی و مشارکت سازمانی با نظارت بیشتر و مداخله کمتر اقدامات لازم را انجام دهد.
انصاری تصریح کرد:ترسیم افق نظارتی مشترک میان وزارت بهداشت و سازمان تعزیرات نشان دهنده اهمیت خوداتکایی وزارت بهداشت در نظارت بر تخلفات بهداشتی است و ما در سازمان تعزیرات حکومتی به این استقلال احترام می گذاریم زیرا این اقدام در جهت ارتقای سطح سلامت مردم و دسترسی آنان به خدمات بهداشتی به دور از تخلف می باشد.
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان گفت: تاکیدم این است که تمام تلاشمان معطوف به نگاه سیاستگذاری در حوزه بهداشتی و هم افزایی شود تا با گسترس همکاری در این زمینه، به اهداف خود در نظارت به تخلفات بهداشتی و احیاناً برخورد با متخلفان نائل شویم.
این ویدئو کنفرانس در حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و تنی چند از مدیران ستادی وزارت بهداشت و سازمان تعزیرات و همچنین مشارکت ویدئویی کارشناسان و مدیران استانی برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزیر دادگستری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن