Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:21:09 GMT

تخلفات فضای مجازی ۳۰۰ درصد افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۸۱۸۸

تخلفات فضای مجازی ۳۰۰ درصد افزایش یافته است

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نسبت به سال گذشته تخلفات فضای مجازی ۳۰۰ درصد افزایش داشته که بیش از ۸۵ درصد جرائم و تخلفات فضای مجازی توسط پلیس فتا کشف و ضبط شده است. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان اسدآباد، اظهار داشت:از ابتدای سال تاکنون در سطح استان همدان در حوزه مواد مخدر بیش از 6 تن کشفیات مواد مخدر و دستگیری و جمع آوری 7 هزار نفر در طرح‌های متعدد توسط نیروی انتظامی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توان بالای  کشور در حوزه نظامی، افزود: در حال حاضر در حوزه فرهنگی و اقتصادی دارای مشکلاتی هستیم که سخت‌تر از جنگ نظامی بوده  و باید مردم را نسبت به جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن  که از طریق جنگ روانی علیه ملت ایران اسلامی به راه انداخته‌اند با آموزش و اطلاع رسانی  و سواد رسانه‌ای آگاهی بخشی کنیم.

کامرانی صالح با بیان اینکه در  حوزه فرهنگی دشمنان از طریق فضای مجازی در تلاشند دین و اعتقادات و  باورهای  ملت ایران  اسلامی را با موشک باران فرهنگی و فکری بگیرند تصریح کرد: در بحث مواد مخدر نیازمند کمک مردم و یک عزم ملی در راستای این امر در حوزه فرهنگی هستیم و باید به آموزش و نگاه و مراقبت  خانواده‍‌ها به فرزندان توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به رخنه دشمنان در فضای سایبری و توطئه و نقشه علیه جوانان و ملت و کشور ایران اسلامی، اظهار داشت: نسبت به سال گذشته تخلفات فضای مجازی 300 درصد افزایش داشته که بیش از 85 درصد جرائم  و تخلفات فضای مجازی توسط پلیس فتا کشف و ضبط شده است.

کامرانی صالح همچنین با تاکید بر سواد رسانه ای و آموزش در بحث فضای مجازی و سایبری خاطر نشان کرد:شناخت و سواد رسانه‌ای در حوزه فضای مجازی و سایبری موجب استفاده از فرصت‌های فضای مجازی و در امان ماندن از تهدیدات آن در خانواده‌ها  و جامعه خواهد بود چرا که در صورت عدم سواد رسانه‌ای دچار آسیب و زیان خواهیم شد.

فرمانده انتظامی همدان گفت: کارشناسان نیروی انتظامی در استان همدان اقدامات خوبی در حوزه اطلاع رسانی ،آموزش و آگاهی سازی انجام داده‌اند که انتظار است فرماندهی جدید شهرستان اسدآباد نیز به این سه مقوله توجه کرده و در دستور کار خود قرار دهد.

کامرانی صالح با اشاره به توفیقات خوب نیروی انتظامی در بحث پلیس حرفه‌ای، پلیس جامعه محور و دانش بنیان در چند سال اخیر تصریح کرد: بیش از 40 درصد از کشفیات جرم از طریق علمی در کشور صورت می‌گیرد.

وی در ادامه یادآورشد: امروز مطالبات مردم و سختی‌های موجود از جمله مشکلات اقتصادی به حق است و دشمنان سعی دارند از طریق این مطالبات به جامعه ایران اسلامی صدمه بزنند که باید مسئولان با تفکر بسیجی و جهادی و اقناع سازی و آگاهی بخشی مردم را از این نقشه  و عملیات روانی دشمن آگاه کنند.

به گزارش تسنیم در پایان این مراسم از خدمات ارزنده و شایسته سرهنگ پاسدار اسماعیل جمشیدی تجلیل و سرهنگ  افشین یاری به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی اسدآباد معرفی شد.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَ بَنَاتِکَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَ کَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی محترم و انقلابی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح بابرکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

کد خبر 6087657

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد